رییس فدراسیون بوکس :

اگر نگاه خوبی به بوکس وجود داشته باشدمی توان نتیجه های مطلوبی گرفت/با اقتدار در کنار هیئت بوکس لرستان ایستاده ایم

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۸۳۱۴۶
اگر نگاه خوبی به بوکس وجود داشته باشدمی توان نتیجه های مطلوبی گرفت/با اقتدار در کنار هیئت بوکس لرستان ایستاده ایم
" حسین ثوری" گفت: فدراسیون بوکس با اقتدار در کنار هیئت بوکس لرستان ایستاده است وهیچگونه تعرضی به هیئت خودش را تاب نمی آورد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ثوری سه شنبه شب  در مجمع سالانه بوکس لرستان ،اظهار کرد: بنده به عنوان رییس فدراسیون وجناب عزیزپورمدیرکل ورزش وجوانان  وجناب محرابی نژادبه عنوان رییس هیئت بوکس استان مثلثی را در لرستان  تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم اهداف بلندی که هم درفدراسیون وهم در هیئت  استان  برای ارتقای بوکس لرستان تعریف کرده ایم به نحو شایسته ایی عملیاتی کنیم.

وی از طراحی و ایجاد یک سامانه  برای ثبت نام تمامی بوکسورهای ایرانی وهیئت استان ها خبرداد وافزود: در این سامانه تمام اطلاعات بوکسورها  از طریق ریاست هیئت استان ثبت می شود وتمام آن چیزی که باید مستقیما توسط مسئولین  فدراسیون دیده شود را  می توان مطالعه وجواب مکاتبات را نیزبه صورت آنلاین دریافت کرد وچون لیست تمامی ورزشکاران بوکس  به صورت سازمان یافته در این سامانه ثبت شده است می توان از  تمام حق کشی ها ومسائل مربوط به ورزشکارانی که در یک استان ثبت نام شده  ولی دراستان دیگری  حضور پیدا می کنند جلوگیری کرد .

ثوری تصریح کرد: هیئت بوکس استان می تواندسال آینده  یک مربی   که تمامی حقوق ومزایای او رانیز  فدراسیون تقبل می کند  به تشخیص خودهیئت به شورای فنی بفرستد تا به عنوان مربی فدراسیون در استان مشغول به کار شود وبه وسیله او  استعدادهای ملی پوش را شناسایی کنیم.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اعتباراتی که به فدراسیون بوکس تعلق خواهد گرفت ،هزینه های مربوط به  تعلیق  نیروها و صرفه جویی ها متعلق به استانهایی است که حقشان ضایع شده است.

ثوری با اشاره به نتایج مسابقات بوکس بلغارستان نیز زیادآورشد: اردوهای خوبی در چند دوره گذشته در فدراسیون بوکس شکل گرفته که به ما اثبات کرد اگر نگاه خوبی به بوکس وجود داشته باشد  می توان نتیجه های مطلوبی  گرفت.

وی اضافه کرد:  دررده سنی جوانان اردوهای ما در حال برگزاری است  والان  سه بوکسورخوش تکنیک وفنی وبا اخلاق  دراین  اردو حضور دارند که کمتر از دوماه آینده به مسابقات آسیایی  تایلنداعزام خواهند شد.

رییس فدراسیون بوکس از برگزاری  کلاسهای مربی گیری وداوری در سال آینده خبردادو بیان کرد:  در این زمینه همه آن چیزی که برای استان های  کم برخوردارلازم است را  درنظرگرفته ایم؛ برای سال آینده در امر آموزش مربیان ،تقاضای مربی گری ستاره دار کرده ایم وبه نحو شایسته ایی نیز از مربیان لرستانی استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در آینده شایستگان در بوکس مسئولیت خواهند گرفت،عنوان کرد:  امسال  با توجه به بحث فساد  در خصوص مربی گیری وداوری برنامه های جدیدی داریم تا  جلوی این مسائل گرفته می شود .

ثوری  موفقیت بوکس لرستان را به مثابه موفقیت بوکس ایران دانست وبا بیان اینکه  واستعداد بوکس لرستان یک گنج پنهان است ،خاطر نشان کرد: اگر فدراسیون بوکس بخواهد موفق باشد باید پنج یا شش استان  رامعین خودم در نظر بگیریم  ودراین خصوص به  لرستان نگاه ویژه داریم.

رییس فدراسیون بوکس همچنین از ابلاغ یک دستورالعمل به هیئت های استانی خبرداد وگفت: براساس این دستور العمل رییس ونایب رییس ودبیر هیئت های ورزشی استانها نمی توانند دیگردر امر  قضاوت حضور داشته باشند؛ به دلیل اینکه آن استان در مسابقات قهرمانی کشوراز این امر منتفع است واین از اصل عدالت وبرابری  مسابقات به دور خواهد بود.

 حسین ثوری با تاکید براینکه همه هیئت ها باید به این دستورالعمل تمکین کنند ،بیان کرد: اگر رییس یا دبیر هیئتی از هر شهرستانی جزء داوران باشد به عنوان داور در فدراسیون بوکس جایگاهی نخواهد داشت.

خبر: جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز