استاندار قزوین تاکید کرد:

افراد تحت پوشش کمیته امداد باید خودکفا شوند

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۸۴۵۹۲
افراد تحت پوشش کمیته امداد باید خودکفا شوند
استاندار قزوین بر لزوم توجه ویژه به خودکفایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد تاکید کرد.

در مراسمی با حضور استاندار قزوین و معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینى جشن توانمندسازی ۱۸۰۰خانواده تحت پوشش این نهاد در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، با تاکید بر لزوم خودکفایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد بیان داشت: خودکفایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد، امری مهم و اساسی است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: همت مددجویان و خیرین در زمینه توانمندسازی این افراد نقش بسزایی را ایفا می کند در این راستا برنامه‌ ریزی و تعامل جدی دستگاه‌ های اجرایی ذیربط مورد نیاز است.

استاندار قزوین اذعان کرد: فعالیت اصلی کمیته امداد کشف توانمندی و پرورش آنهاست که این امر خود در تقویت روحیه آنها نیز موثر خواهد بود.

وی در پایان بر ضرورت پشتیبانی و حمایت مسوولان از طرح ‌های اشتغالزایی کمیته امداد تاکید کرد و گفت: فعالیت‌ های کمیته امداد استان به صورت هفتگی مورد بررسی قرار داده می شود و در این راستا حمایت مسوولان و مدیران استان از طرح های اشتغالزایی ضروری است.

این مراسم با عنوان «طلوع برکت» با حضور عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد کشور، زاهدی استاندار قزوین آیت الله تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، داود محمدی، بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، خانواده های تحت پوشش و مددجویان برگزارشد و طی آن۱۸۰۰خانواده تحت پوشش این نهاد به خودکفایی رسیدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز