معاون اقتصادی استاندار خبر داد؛

پرداخت ۵هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۸:۳۱
کد خبر: ۶۸۴۵۹۴
پرداخت ۵هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان
معاون اقتصادی استاندار قزوین از پرداخت بیش از ۵هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف به متقاضیان طی ده ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه شورای بانک های استان با اعلام این خبر گفت: طی ده ماهه سالجاری بیش از ۵هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف با همراهی شبکه بانکی استان به متقاضیان پرداخت شد.

حبیبی افزود:از مجموع تسهیلات پرداختی 37درصد در بخش صنعت و معدن، 34درصد در بخش صادرات، 10درصد در بخش کشاورزی، 7درصد در بخش مسکن و 2درصد نیز در حوزه صادرات می باشد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: میزان تسهیلات پرداختی در حوزه ی صادرات در سال گذشته یک درصد بود که با تلاش صادرکنندگان و مدیران عامل بانک ها این میزان در سال جاری به دو برابر افزایش یافته است.

حبیبی افزود: در بخش مسکن نیز 58ونیم درصد تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان و مابقی بالای این میزان پرداخت شده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین افزود: در سالجاری 16هزار و 546فقره تسهیلات ازدواج به میزان 160میلیارد تومان توسط بانکها به متقاضیان پرداخت شده است که می توان گفت در این زمینه 103درصد تعهدات استانی انجام شده است.

وی از تلاش ها و همراهی سیستم بانکی استان در راستای پرداخت 130هزار فقره تسهیلات به متقاضیان در حوزه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، قرض الحسنه و ازدواج تقدیر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز