استاندار :

بوشهر استان سبز در مقابله با آسیب های اجتماعی شناخته شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۸:۱۴
کد خبر: ۶۸۵۶۳۹
بوشهر استان سبز در مقابله با آسیب های اجتماعی شناخته شد
استاندار بوشهر گفت: جایگاه این استان در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی مطلوب و از استان‌های سبز معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛  عبدالکریم گراوند  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر  گفت : هر چند وضعیت استان در این عرصه مطلوب است ولی برای بهبود بیشتر آن باید تلاش‌ها افزایش یابد.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های نشاط اجتماعی می‌تواند زمینه های لازم برای برطرف کردن آسیب‌ها در عرصه‌های گوناگون از جمله حاشیه‌نشینی، طلاق، اعتیاد و سایر ناهنجاری‌ها را فراهم کند.

گراوند گفت: همچنین بوشهر در ردیف سه استان برتر کشور در حوزه نشاط اجتماعی معرفی شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به حوزه سلامت و ورزش گفت: یکی از سیاست‌های مهم سال آینده توجه به مقوله سلامت و ورزش است که برای گسترش نشاط اجتماعی باید از ظرفیت ساحل خلیج فارس بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه آب و هوا و ساحل زیبای خلیج فارس فرصتی مهم برای میزبانی بسیاری از برنامه‌های کشور در بوشهر را فراهم کرده است اظهار داشت: باید از این ظرفیت در گسترش طرح‌ها و برنامه‌ها در حوزه سلامت و نشاط اجتماعی بیشتر استفاده شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با سمن ها اظهارکرد: سازمان های مردم نهاد (سمن ها) کارهایی مهم در عرصه‌های مختلف به جامعه ارائه و بدون هیچ چشم داشتی یاریگر دولت هستند و دستگاه های اجراِیی باید درحمایت از آنها اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: سمن ها در عرصه آموزش گام‌های ارزشمندی برداشتند که این امر در حوزه های مختلف تاثیرگذاری فراوانی در جامعه ایفا کرده است.

استاندار بوشهر با اشاره به خدمات انجمن ان ای (معتادان گمنام) در استان بوشهر اظهار داشت: این انجمن انتظار دارد که مشکلات آنان در تامین فضای مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی برطرف شود که با توجه به نقش انکارناپذیر آن در نجات معتادان باید زمینه تحقق این مهم فراهم شود.

گراوند با قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در برخورد قاطع باسوداگران مرگ اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر نشان از تلاش بی وقفه نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و دریابانی با قاچاقچیان مواد مخدر است که از خدمات ارزشمند این نیروها قدردانی می‌شود.

وی افزود: دادگستری استان بوشهر با جدیت و تدبیر در برخورد با سوداگران مرگ گام‌های ارزشمندی برداشته است که خدمات دستگاه قضا در استان بوشهر قابل تحسین و تقدیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز