رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد :

درحوزه زیرساخت ها و تجهیزات ورزشی ضعیف عمل کرده ایم

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۹:۵۱
کد خبر: ۶۸۵۸۶۷
درحوزه زیرساخت ها و تجهیزات ورزشی ضعیف عمل کرده ایم
"اردشیر دریکوندی" برلزوم کشاندن ورزش به محله های خرم آباد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛دریکوندی در مراسم اختتامیه المپیاد  ورزشی کارکنان شهرداری با اشاره به اهمیت ورزش ، اظهار کرد:  ورزش نقش مهمی  در سلامتی  روح و جسم افراد دارد بنابراین همه اقشار جامعه باید به ورزش کردن  روی بیاورند.

وی  افزود: اگر تنها جنبه فیزیکی ورزش  مدنظر قرار بگیرد نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد آنچه  ورزش را مقدس می کند آمیخته شدن با اخلاق و باروهای دینی است.

دریکوندی تصریح کرد: ورزشکارانی  که  به دو مقوله قهرمانی  و اخلاقی توجه کرده اند نه تنها موفق بوده اند بلکه برای همیشه ماندگار مانده اند،  نمونه  این ورزشکاران پهلوان تختی  است که باعث افتخار ایرانیان است.

وی یادآورشد: اگر می خواهیم جامعه ای با طراوت و سالم  داشته باشیم باید ورزش و کارهای  فرهنگی  را به محله ها ببریم ، اگر این امر نهادینه شد موفق هستیم.

دریکوندی خاطر نشان کرد:  توجه به ورزش و مسائل فرهنگی  می تواند درکاهش آسیب های اجتماعی  موثر باشد بنابراین برنامه ریزی ها می بایست دراین حوزه افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به این مطلب که  درحوزه زیرساخت های ورزشی و تجهیزات  ورزشی ضعیف عمل کرده ایم ، گفت:  متاسفانه کاربری فرهنگی  و ورزشی درشهرک ها تازه تاسیس تعریف نشده است و مدیریت کلان در گذشته به  این کاربری ها توجهی نداشته است.

دریکوندی بیان کرد: آسیب های اجتماعی که امروز گریبانگیر جامعه و خانواده ها شده است به دلیل بی توجهی به  زیرساخت های فرهنگی و ورزشی  است .

وی  ادامه داد: جزیره ای عمل کردن متولیان فرهنگی   از معضلاتی است که نتیجه مطلوبی در امور فرهنگی در پی نداشته است زیرا اگر تاثیر گذار بود ما شاهد بروز آسیب های اجتماعی نبودیم.

دریکوندی عنوان کرد : متولیان فرهنگی باید برنامه ریزی درستی داشته باشند و اعتبارات  را  یک هدف  معین هزینه  کنند.

دریکوندی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی 50 سانتی متر است ، اظهارکرد: این درحالی است که در بسیاری  ازشهر های دیگر این رقم بسیاربیشتر است .

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد  بیان کرد:  توجه به  زیرساخت های ورزشی و فرهنگی از اولویت های اعضا شورای اسلامی شهر است و دراین خصوص از هیچ تلاشی فرو گذاری نخواهند کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز