"رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر" در گفت وگو با برنا ،خبرداد:

رشد ۵۲ در صدی ورزشکاران سازمان یافته در پلدختر / کسب رتبه دوم استانی

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۲:۲۱
کد خبر: ۶۸۷۵۷۲
رشد ۵۲ در صدی ورزشکاران سازمان یافته در پلدختر / کسب رتبه دوم استانی
"علی محمد نورعلیوند" در گفت وگو با برنا ازکسب رتبه دوم اداره ورزش وجوانان پلدختر به خاطر افزایش 52 درصدی ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نورعلیوند در این گفت وگو، اظهار کرد: یکی از شاخص هایی  که براساس آن عملکرد روسای ادارات ورزش وجوانان مورد بررسی قرار می گیرد  بحث آمار ورزشکاران سازمان یافته است که در سال 96  با توجه به برنامه ریزی  که در این خصوص به کمک روسای هیئتهای ورزشی وهمچنین همکاری کارکنان اداره ورزش وجوانان شهرستان   به کار گرفتیم توانستیم به رشد 52درصدی دست پیدا کنیم که نسبت به شهرستان ازنا که دارای رشد 53 درصدی بود با یک درصد اختلاف در رتبه دوم  شهرستانهای استان قرار گرفتیم .

 وی افزود: تا الان حدود 2 هزار و100نفر ورزشکار سازمان یافته  یعنی ورزشکارانی که دارای کارت بیمه ورزشی هستند در سطح شهرستان ثبت شده است وانتظار داریم تا  پایان سال این میزان  به 2هزار وسیصد نفر هم برسد .

نورعلیوند تصریح کرد: با توجه به پیشرفت مطلوب فعالیت های ورزشی و تنوع  بیشتر هیئت ها در سطح شهرستان در صدد هستیم  با کمک روسای هیئتها وهمکاری کارکنان  اداره در سال آینده تا سقف سه هزار نفر را نیز عملیاتی کنیم.

گفتنی است ،علی محمد نورعلیوند رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر روز جمعه در مراسم تجلیل از قهرمانان ودست اندرکاران موفق ورزش لرستان به خاطر کسب این رتبه مورد تجلیل قرارگرفت.

رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر افزایش ورزشکاران سازمان یافته  وکسب این رتبه را نشانه ارتقا سطح ورزش در شهرشتان دانست و گفت: این موفقیت را به همکاران اداره و ورزشکاران وروسای هیئت ها تبریک عرض می کنم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز