دستگیری ۲۹۵ نفر در رابطه با تهیه و توزیع انواع مواد محترقه

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۰:۰۹
کد خبر: ۶۸۷۸۹۲
دستگیری ۲۹۵ نفر در رابطه با تهیه و توزیع انواع مواد محترقه
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۲۹۵ نفر در رابطه با تهیه و توزیع انواع مواد محترقه خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سردار ناصر اصلانی در نشست خبری با موضوع چهارشنبه آخر سال گفت: با آغاز برنامه‌های پلیس برای برخورد با هنجارشکنان و عرصه کنندگان مواد محترقه قاچاق، بیش از ۴ میلیون انواع موادمحترقه کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه برخورد پلیس از ۲۰ روز مانده به شب چهارشنبه آخر سال آغاز شده افزود: ۲۹۵ نفر در رابطه با تهیه و توزیع مواد محترقه خطرناک و قاچاق دستگیر شده و برای پیگیری پرونده تحویل مقامات قضایی استان شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال همچنین ۵۱ کیلوگرم انواع سرنج و مواد محترقه دست‌ساز کشف شده که نسبت به سال گذشته ۴۲۰ درصد افزایش یافته است.

اصلانی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۳۲ نفر در اثر عدم رعایت ایمنی و استفاده از مواد محترقه مجروح شدند گفت: امسال ۲۸ نفر دراثر ساخت و استفاده از مواد محترقه مجروح شدند که ازاین تعداد ۲۰ نفر مداوا و ۸ نفر بستری شدند که نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: پلیس چهارشنبه آخر سال را تهدید تلقی نمی‌کند بلکه فرصتی برای مردم هوشمند و قانونمدار ما است که آیین های قدیمی را حفظ کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز