معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد:

لزوم تسریع در روند تکمیل طرح های آبیاری نوین قزوین

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۹:۲۳
کد خبر: ۶۸۷۹۶۱
لزوم تسریع در روند تکمیل طرح های آبیاری نوین قزوین
معاون اقتصادی استاندار قزوین بر لزوم تسریع در روند تکمیل طرح های آبیاری نوین در این استان تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد آبیاری نوین که با حضور فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و اعضا در سالن جلسات مدیریت حوزه این سازمان  برگزار شد اظهار کرد: نظارت بر اجرای طرح های آبیاری نوین و همچنین روند تکمیل این طرح ها  در استان تسریع شود.

وی افزود: طرح های آبیاری نوین در اراضی کشاورزی و باغی استان از لحاظ طراحی، نظارت و اجرا نباید هیچگونه مشکلی داشته باشد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ثبت نام از متقاضیان طرح های سامانه نوین آبیاری تا تکمیل اجرای این طرح از پذیرش متقاضیان جدید جلوگیری تا طرح های نیمه تمام با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

حبیبی یاد آور شد: طرح هایی که اجرای آن در اراضی اوقافی با مشکل مواجه است باید با هماهنگی با اداره کل اوقاف  نسبت به رفع مشکل آنها  اقدام شود.

وی تصریح کرد: برای ایجاد انگیزه بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی برای اجرای اینگونه طرح  ها بایستی با چاههای غیر مجازی که از سفره های زیر زمینی استفاده می کنند برخورد شود.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: در صورت تخصیص  اعتبارات لازم تا پایان شهریور ماه سال97 با تکمیل 12هزار هکتار باقی مانده از اراضی کشاورزی استان که به سامانه های نوین آبیاری اختصاص می یابد مصوبه 20هزار  سفر هیات دولت به استان قزوین به اتمام خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز