"خجسته پور"در الیگودرز ،مطرح کرد :

به زودی تمام شهرستانهای لرستان صاحب "خانه جوان" خواهند شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۷:۲۳
کد خبر: ۶۸۸۰۲۵
به زودی تمام شهرستانهای لرستان صاحب خانه جوان خواهند شد
معاون سیاسی وامنیتی استاندار لرستان گفت: در تلاش برای افتتاح خانه های جوان در تمام شهرستانهای لرستان در آینده ای نه چندان دور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حبیب الله خجسته پور روز دوشنبه  در حاشیه  افتتاح خانه جوان الیگودرز ، اظهار کرد: چند پروژه  ورزشی وفرهنگی امروز در الیگودرز به بهره برداری رسید که دراین میان خانه جوان الیگودرز به عنوان دومین خانه جوانی که در سطح استان لرستان احداث شده است به افتتاح رسید.

وی افزود: در صدد هستیم تا با تلاش های مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  خانه های جوان سایر شهرستانها رانیز  در آینده ایی نه چندان دوربه افتتاح برسانیم .

خجسته پور ادامه داد:همچنین با توجه به  پیگیری هایی  فرماندار الیگودرز وجناب خدابخشی  نماینده مردم در مجلس مرکز اقامتی شلتر بهزیستی  با ظرفیت بسیار خوبی که برای شهرستان دارد را برای افراد فاقد سرپناه افتتاح کردیم .

معاون سیاسی وامنیتی استانداری لرستان در پایان از افتتاح  18 خانه ورزش روستایی در سطح روستاهای شهرستان الیگودرز خبرداد وگفت:  همه این طرحها که امروز به افتتاح رسیده اند  در مجموع پروژه های فرهنگی وورزشی بودند که به جوانان ومردم الیگودرز تقدیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز