معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی :

۳۶ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۹:۱۱
کد خبر: ۶۸۸۰۳۳
۳۶ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: سهم استان مرکزی از مسکن مهر کشور، 40 هزار واحد بوده که تاکنون پیشرفت فیزیکی این واحدها به مرز 97 درصد رسیده است.

به گزارش برنا از اراک ، مهدی زندیه وکیلی  در نشست شورای مسکن استان مرکزی افزود: تاکنون 36 هزار واحد مسکن مهر در شهرهایی با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در استان مرکزی به متقاضیان واگذار شده است.

وی اظهار کرد: هشت هزار واحد مسکن مهر سهمیه استان در شهرهایی با کمتر از 25 هزار نفر جمعیت بوده که بیش از سهمیه مقرر با 9 هزار و 975 واحد تکمیل و به صاحبان تحویل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طرح مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر نیز به علت آغاز دیرهنگام به اتمام نرسیده است اما تا پایان شهریورماه سال آینده، کاستی های زیرساختی برطرف و به متقاضیان واگذار می شود.

زندیه وکیلی در ادامه افزود: 95 درصد از تسهیلات طرح های مسکن مهر در استان تقسیط شده و متقاضیان در حال پرداخت اقساط هستند.

وی اظهار کرد: در برنامه دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی و صندوق توسعه ملی با حداکثر میزان تصویب شده است و در سال آینده نرخ تسهیلات مسکن با 6 درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: برای نوسازی بافت های فرسوده 500 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 18 درصد در کلانشهرها و در شهرستان ها 400 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت می شود.

زندیه وکیلی ادامه داد: استان مرکزی تنها استانی است که در واحدهای مسکن مهر آن به طور کامل پارکینگ ایجاد شده و متقاضیان با رعایت قانون تملک آپارتمان از این فرصت، استفاده بهینه کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز