استاندار قم :

قمی ها صاحب چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی می شوند

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۰:۲۸
کد خبر: ۶۸۸۱۶۰
قمی ها صاحب چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی می شوند
استاندارقم گفت: با بررسی های صورت گرفته، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به چهار نفر افزایش پیدا کرده و در انتخابات آینده برای چهار کرسی در این استان رقابت خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای اداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش برای تدوین سند اشتغال در استان اظهار داشت: همه دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند و هدف گزاری آنها برای سال آینده این است که باید برای تک رقمی کردن نرخ بیکاری در استان تلاش کنیم و این کار شدنی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم بهمن ماه سالجاری در دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در تالار امام جواد استانداری قم،نرخ بیکاری استان در بهار سال 96 ، را 10.2 درصد ذکر کرده بود.مصطفی کاویانی گفته بود: دستگاه های اجرایی مکلف به ایجاد 14 هزار و 800 شغل در سال 96 بودند که تاکنون هشت هزار و 162 شغل در قم تحقق پیدا کرده است.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود همچنین گفت: برخی پیمانکاران طرف قرارداد دستگاه های اجرایی مطالباتی دارند و در زمینه مالیات نیز دچار مشکل شدند و از سوی دیگر برخی مطالبات بین دستگاه های اجرایی نیز وجود دارد که همه اینها باید با گفت و گو و تبادل نظر حل و به توافق های منطقی دست پیدا کنند، بلاتکلیفی کار درستی نیست.

استاندار قم با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی از طرف همه دستگاه ها خاطرنشان کرد: در موضوع حقوق شهروندی که امسال مطرح شده، باید از محورهای مورد توجه همه ما، شفاف سازی کار و تلاش، رعایت حقوق مردم و تلاش در جهت پاسخگو کردن دستگاه های اجرایی نسبت به مردم باشد و این مهم باید برنامه ریزی دقیق تر مورد توجه قرار گیرد تا سال آینده، با تامین رضایت بیشتر مردم از دستگاه ها همراه باشد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت بهینه مصارف درمنابع گفت: مدیریت بهینه در مصرف، خشکسالی، آب و محیط زیست باید از محوری ترین موضوعات مورد توجه ما در سال آینده باشد.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص بحث حجاب درقم نیز گفت: برخی از انتقادات در مورد حجاب در استان صورت می گیرد، ما در مورد ادارات و سازمان های تحت امر خود، باید تلاش کنیم که پوشش مناسب و حجاب کامل رعایت شود.

وی ادامه داد: وضعیت حجاب در سازمان های قم در مجموع مناسب است.

در این جلسه از برخی فعالان عرصه ایثار و شهادت نیز به مناسبت روز شهید، تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز