مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

جهان اسلام تشنه‌ی سیره شهدای ایران است

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۸۸۱۹۶
جهان اسلام تشنه‌ی سیره شهدای ایران است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: جهان اسلام نسبت به سیره شهدای ما تشنه هستند و مورد اقبال آنها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی اکبر نجاتی در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: خداوند را شاکرم که در خانواده ایثارگران قرار گرفتم، روزی که کشور مورد تاخت و تاز استکبار جهانی قرار گرفت و صدام به نیابت از شرق و غرب به ایران حمله کرد، تا انقلاب اسلامی را نابود کند، دستگاه‌های نظامی دشمن شهرها و روستاها‌ی کشور را در نوردید شهدا به عنوان انسان‌های والا خانه خود را ترک کردند و پا به جبهه های دفاع مقدس گذاشتند و از ارزش‌های نظام، استقلال، آزادی و ناموس این ملت دفاع کردند.

وی افزود: راحتی و آسایش امروز را مرهون ایثار آن عزیزان هستیم مادرانی که از فرزندان خود سخاوتمندانه به تبعیت از عاشورا به جبهه فرستادند، همانطور که حضرت زینب و دیگر مادران شهدای کربلا این کار را کردند .

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان عنوان کرد: خانواده شهدا، همسر، فرزندان و مادران نیز ایثارگرند که رنج دوری و نبود عزیز خود را تحمل کردند و به آنها اجازه حضور و جنگیدن در میدان جنگ دادند .

نجاتی تصریح کرد: خداوند را شاکریم که ایرانیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند و سعادت‌مند شدند، امروزه وظیفه داریم راه آنها را ادامه دهیم، برای حفظ استقلال به آنها نیاز داریم، ارائه کتاب، معرفی الگو به جامعه یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: جهان اسلام نسبت به سیره شهدای ما تشنه هستند و مورد اقبال آنها است، علاوه بر تجلیل باید پیام عاشورای دفاع مقدس و کربلای ایران نوشته شود و به نسل‌های آینده ودیعه گذاشته شود، آیندگان کشور با مراجعه تاریخ به گذشتگان خود افتخار کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز