با حضور در شهرستان آبیک صورت گرفت؛

بازدید معاون عمرانی استاندار از مراحل ساخت تصفیه خانه فاضلاب آبیک

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۷:۴۹
کد خبر: ۶۸۸۲۷۱
بازدید معاون عمرانی استاندار از مراحل ساخت تصفیه خانه فاضلاب آبیک
مهندس علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار از روند احداث تصفیه خانه فاضلاب آبیک بازدید و در جریان آخرین وضعیت ساخت این تصفیه خانه قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهندس "علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار، "سیدمحمد حسینی" فرماندار شهرستان آبیک و مهندس "حمید پویا" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین و مهندس "داراب بیرنوندی" مدیرعامل شرکت آبفای استان از پروژه در دست ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک به روش BOTبازدید کردند.

در این بازدید که مهندس داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آبفای استان گزارشی از مراحل احداث این تصفیه خانه ارائه و از پیشرفت 70درصدی در بخش ساختمانی خبر داد.

مدیر دفتر تجهیز منابع مالی شرکت آبفای استان در این خصوص گفت: قرارداد پروژه احداث مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک قزوین به روش B.O.Tبه شرکت تکنوزیست به عنوان سرمایه گذار پروژه در مهرماه سال92 ابلاغ گردیده و عملیات اجرایی پروژه از تیرماه سال93 آغاز گردید.

مهندس فائزه ثقفی افزود: دوره احداث اولیه پروژه 2سال و دوره بهره برداری تجاری 25سال می باشد و سرمایه گذار مسوولیت تامین مالی، احداث و بهره برداری از پروژه را در طی مدت های یاد شده برعهده خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت 10250مترمکعبی پیش بینی شده این تصفیه خانه در شبانه روز افزود: فرآیند تصفیه به روش لجن فعال  بوده و پساب تصفیه شده نیز قابلیت تخلیه به آبهای سطحی و تزریق آبخوان را خواهد داشت و نیز منبع آب مفید و پایداری برای استفاده در بخش های صنعت و کشاورزی خواهد بود.

مهندس ثقفی با اشاره به هزینه 300میلیارد ریالی سرمایه گذاری اولیه این پروژه تصریح کرد: در حال حاضر 70درصد از شبکه جمع آوری و 100درصد خط انتقال فاضلاب شهر آبیک اجرا شده و تکمیل بخش باقیمانده شبکه نیز از اولویتهای اجرایی و در دست اقدام شرکت می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز