استاندار خراسان جنوبی:

شهدا درس صبر و وفاداری را به بهترین وجه تفسیر کردند

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۸:۲۹
کد خبر: ۶۸۸۳۰۶
شهدا درس صبر و وفاداری را به بهترین وجه تفسیر کردند
استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هسته ای درس صبر و وفاداری را به بهترین وجه تفسیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمد مهدی مروج الشریعه با آیه ولاتحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیل اللّهِ امواتاً؛ بَل احیاء عندَ ربِّهِم یُرزَقون آمده است: سلام بر شهدا و امام شهدا و درود بر ارواح طیبه همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای هسته ای که درس صبر و وفاداری را به بهترین وجه تفسیر نموده و در دفاع از اسلام، قرآن، وطن و حقانیت، با تمام وجود و ایثار جان خویش کوشیدند تا پرچم آزادی و آزادگی و عزت و افتخار ایران عزیز اسلامی در سراسر جهان به اهتزاز درآید.

وی اظهار کرد: نامگذاری 22 اسفندماه، فرصتی است مغتنم برای بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تعظیم و تکریم خانواده های آن عزیزان که الگوی بی بدیل صبر و استقامتند؛ و برماست که اکنون، با زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی بزرگ مردان و غیور زنان حماسه آفرین ایران اسلامی، پیروی از راه و منش آن عزیزان و تبیین فرهنگ والای ایثار و شهادت و انتقال آن به نسلهای آینده، میراث دار آن رشادتها باشیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: لذا بر خود فرض می دانم « 22 اسفندماه » سالروز بزرگداشت شهدا را گرامی داشته و از درگاه باری تعالی، برای خانواده های معظم و مکرم شهدا و ایثارگران و همچنین همه عزیزانی که در راه تکریم و بزرگداشت شهدا و خانواده های معزز آنان از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند، آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز بزرگداشت شهدا نام دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز