نشست بررسی مسائل و مشکلات مرز رازی

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱:۴۲
کد خبر: ۶۸۸۴۱۱
نشست بررسی مسائل و مشکلات مرز رازی
مسائل و مشکلات مرز رازی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی و مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل ‌و‌نقل جاده‌ای کشور بررسی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسائل و مشکلات مرز رازی با حضور سید محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ و ‌نقل جاده‌ای کشور و علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل ‌و‌نقل جاده‌ای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در این جلسه مرز رازی را یکی از مرزهای مهم استان با کشور ترکیه عنوان کرد و افزود: مرز رازی یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین مرزها برای تردد مسافران می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به عبور بیش از 1 میلیون نفر مسافر در سال از این مرز, باید زیر ساخت های لازم در این مرز جهت رفاه حال شهروندان فراهم شود.

طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ و‌نقل جاده‌ای کشور از اتمام مراحل اداری مناقصه پروژه ساماندهی فاز دوم پایانه مرز رازی خبر داد و افزود: آگهی مناقصه فاز دوم ساماندهی این پایانه تا آخر سال منتشر می شود و پس از انتشار آگهی به پیمانکار صلاحیت دار واگذار خواهد شد.

علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل ‌و‌نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای ساماندهی فاز اول پایانه مرز رازی اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی  بیش از 25 درصد در حال اجرا می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز