معاون استاندار اردبیل:

مردم نگران میوه شب عید و کالاهای اساسی نباشند

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۹:۰۲
کد خبر: ۶۸۸۶۸۶
مردم نگران میوه شب عید و کالاهای اساسی نباشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: به منظور تنظیم بازار در ایام عید نوروز و تکریم هم استانی ها هیچگونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی نیست و نگرانی از کیفیت و کمیت در این مورد نداشته باشند.

به گزارش برنا، بهمن حسین زاده در آخرین جلسه تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: قیمت نهایی میوه شب عید با تصویب اعضای جلسه، سیب درجه یک مشکین شهر۱۷۰۰تومان و پرتقال تامسون شمال۱۵۰۰تومان تعیین شد و در هیچ یک از غرفه های تعیین شده میوه دو نرخی فروخته نمی شود.

وی افزود: در شهر اردبیل ۲۵ محل و سایر شهرستان ها و بخش ها ۷۵ نقطه برای توزیع میوه با همکاری دستگاه های مرتبط مشخص شده و مردم با رعایت نظم همکاری لازم را با عوامل مربوطه انجام دهند.

حسین زاده با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۰ تن میوه از نوع پرتقال و سیب در سردخانه های استان نگهداری می شود گفت:برای امسال سهم استان اردبیل ۹۰۰تن پرتقال و ۴۵۰تن سیب است، سیب قرمز از باغات مشکین شهر و پرتقال از استان های شمال کشور تهیه شده است.

رییس جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر اینکه نظارت لازم از محل های توزیع صورت گیرد افزود: از روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه غرفه های فروش با نظارت کامل و با نصب بنر در نقاط تعیین شده برپا و برای تکریم هم استانی ها فعالیت می کنند که بعد از تحویل سال نو تنها مبادی ورودی های شهر به کار خود ادامه می دهند.

حسین زاده اظهار کرد: هماهنگی های لازم بین دستگاه های ذیربط در سیستم توزیع اقلام اساسی صورت گرفته و شهرداری اردبیل، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با هماهنگی لازم برای هموطنان خدمات می دهند.

وی افزود:میوه مورد نیاز کارمندان با هماهنگی های لازم در محل خدمت توزیع می شود تا از تراکم جمعیت در محل غرفه ها کاسته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل همچنین در مورد نظارت و توزیع سایر اقلام اساسی و مورد نیاز گفت: تا پایان فروردین ماه قیمت هیچ کالایی افزایش نمی یابد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با افراد خاطی برخورد می شود.

بهمن حسین زاده با یادآوری اینکه دولت به عنوان حمایت از مصرف کنندگان وارد عرصه شده افزود: در صورت جوابگو نبودن میوه خریداری شده، دولت میوه مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز