مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

حداقل ۸ورزشکار از قزوین به جاکارتا اعزام می شوند

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۵:۳۸
کد خبر: ۶۸۹۰۸۶
حداقل ۸ورزشکار از قزوین به جاکارتا اعزام می شوند
عباس علایی مقدم گفت: سال آینده سال حساسی برای ورزش قزوین و کشور است و حداقل 8ورزشکار از قزوین به بازی های آسیایی2018 جاکارتا اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عباس علایی مقدم" مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در مراسم تجلیل از هیات ها و قهرمانان استان قزوین که برای حضور در بازی های آسیایی2018 جاکارتا به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند با تاکید براینکه سال آینده سال حساسی برای ورزش قزوین و کشور است اظهار کرد: در بازی های آسیایی 5نماینده در قالب مربی و ورزشکار از استان قزوین داشتیم که سعی می کنیم با راه اندازی ستاد بازی های آسیایی این تعداد را در جاکارتا به 8نفر افزایش دهیم.

علایی مقدم ادامه داد: البته این تعداد می تواند دورقمی هم شود که مستلزم حمایت مسوولان ارشد استانی است.

وی اذعان کرد: ستاد بازی های آسیایی از مدت ها پیش در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تشکیل شده و در شورای راهبردی این قضیه آسیب شناسی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به نیاز به زیرساخت ها برای موفقیت در جاکارتا اذعان کرد: در استان قزوین 75پروژه ورزشی نیمه تمام داریم که 8پروژه را امسال آماده بهره برداری کردیم.

وی ادامه داد: از 10میلیارد و 90میلیون تومان بودجه ورزشی تقریبا 6میلیارد تومان آن در قزوین محقق شده و نقدینگی اداره کل هم 13میلیارد و 400میلیون تومان می باشد.

علایی مقدم اذعان کرد: مناقصه ها در خصوص پروژه های ورزشی درحال انجام است و با پیمانکاران نیز قراردادهایی در این زمینه منعقد شده است.

وی ادامه داد: تا پایان سال11 پروژه افتتاح خواهد شد که امیدواریم به رونق سرانه ورزشی استان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان هم اشاره کرد و گفت:طی سال های گذشته 61هزار ورزشکار سازمان یافته در قزوین حضور داشتند که درحال حاضر این رقم به 71000نفر تا پایان بهمن ماه افزایش یافته است.

علایی مقدم ادامه داد: همچنین اعتبارات جاری صددرصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی اذعان کرد:همچنین در طی سالجاری 126مدال فراملی اعم از مسابقات جهانی و آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران قزوینی کسب شد و 2میزبانی بین المللی و 83میزبانی کشوری را در قزوین شاهد بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: در بحث کارآفرینی و کمک به اقتصاد استان هم در حوزه ورزش اقدامات خوبی صورت گرفته است.

علایی مقدم ادامه داد: 8میزباین از اردوهای تیم های ملی را در قزوین داشتیم و 476نفر هم به مسابقات مختلف اعزام شده اند و همچنین 59منتخب در تیم های ملی داشتیم.

وی با اشاره به تجهیز 11خانه روستایی طی سال افزود: تعداد خانه های روستایی به 57خانه افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: 28مجمع انتخاباتی و سالیانه در سال96 برگزار و 31تیم از استان در لیگ های کشوری شرکت کردند و 485جشنواره ورزشی مختلف در نقاط مختلف استان برگزار شد.

علایی مقدم ادامه داد: همچنین 4-3برنامه شاخص مانند برگزاری مسابقات کارکنان دولت که طی آن 41دستگاه درگیر شدند پیگیری شد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت صنایع استان در زمینه حضور تیم های استان در لیگ های کشوری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز