رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد؛

آغاز ثبت ‌نام انتخابات هیات‌رییسه اتاق اصناف قزوین

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۹:۰۶
کد خبر: ۶۸۹۱۱۵
آغاز ثبت ‌نام انتخابات هیات‌رییسه اتاق اصناف قزوین
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از ابلاغ مصوبه انتخابات هیات‌رییسه اتاق اصناف خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند تا 29فروردین ماه 97 جهت ثبت ‌نام مراجعه کرده و انتخابات هم در 31اردیبهشت 96 برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی پرزحمت" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در اجلاس ماهانه اتاق اصناف مرکز استان که صبح امروز با حضور سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، هیات‌ رییسه اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌ها در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز قزوین برگزار شد، از ابلاغ مصوبه انتخابات هیأت ‌رئیسه اتاق اصناف خبر داد و اظهار داشت: داوطلبان می توانند تا 29فروردین ماه97 جهت ثبت‌نام مراجعه کرده و انتخابات هم در 31اردیبهشت 96برگزار می‌ شود.

رسیدگی به مشکلات اصناف و اتحادیه‌ ها با حضور زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از دستورات جلسه بود.

در این جلسه روسای اتحادیه‌ های صنفی استان به بیان دیدگاه‌ها و مسائل خود پرداختند.

مشکلات مالیاتی اصناف، بیمه و مشکلات بانکی از جمله مشکلات برجسته و مشترک اتحادیه‌ ها و اصناف است که در این جلسه مطرح شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: موتور محرک رونق اقتصادی در کشور خود اصناف هستند که می‌توانند زمینه افزایش درآمد را فراهم کنند.

وی از جمع‌ بندی نهایی لایحه جامع مالیات بر ارزش افزوده در هفته اخیر در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: امیدواریم با تعامل اصناف و نمایندگان استان بتوانیم پیگیر حل مسائل اصناف باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز