"دبیر هیئت دو میدانی لرستان "در گفت و گو با برنا:

دو ومیدانی لرستان به روز های طلایی خود می رسد/موفقیت"مرتضی بیرانوند"درمسابقات چین بسیارارزشمنداست

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۰:۵۹
کد خبر: ۶۸۹۱۸۶
دو ومیدانی لرستان به روز های طلایی خود می رسد/موفقیتمرتضی بیرانونددرمسابقات چین بسیارارزشمنداست
" سیاوش سپهوند" در دگفت وگوی اختصاصی با برنا گفت: دو ومیدانی لرستان در حال رسیدن به روزهای طلایی ودوران اوج خودش در دهه 60 و70است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛سپهوند شامگاه روز پنج شنبه در این گفت وگو اظهار کرد: کسب دو مدال آسیایی وتحویل دو قهرمان در سطح آسیا  طی سال 96 ؛ یکی علی فهیمی  که در چند ماه قبل درمسابقات داخل سالن موفق به کسب مدال شد ودیگری هم مرتضی بیرانوند که امروز  در چین بروی سکوی مسابقات دوی صحرانوردی مسابقات آسیایی چین ایستاد ،سندی بر این مدعاست که دو میدانی لرستان در حال رسیدن به روز های اوج است.

وی افزود:  امیدواریم با توجه به برنامه ریزی هایی که برای سال 97  انجام داده ایم بتوانیم در همه رده های پایه وبزرگسالان وحتی بانوان لرستان را به آن جایگاهی که شایسته  این استان  است برسانیم  وشاهد کسب نتایجی باشیم که  در طول چهارسال مربیان  زحمتکش برای این ورزش انجام  داده اند .

سپهوند با اشاره به موفقیت مرتضی بیرانوند در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا در چین  گفت: این مسابقات امروز در کشور چین برگزار شده بودکه مرتضی بیرانوند دونده استقامت لرستان توانست در جایگاه سوم این مسابقات قرار بگیرد.

وی ادامه  داد: مرتضی بیرانوندیکی از بهترین دونده های استقامتی استان وحتی کشور است که در طی  این چند سال  اخیر با تلاش های خستگی ناپذیر ومداوم خود توانسته است  جزءنفرات برتر کشور  در رشته های استقامت قرار بگیرد.

 دبیر هیئت دو ومیدانی لرستان خاطر نشان کرد: حدود سه یا چهار ماه قبل مسابقات متعددی مبنی بر انتخابی کشور برگزار شد که خوشبختانه مرتضی بیرانوند در تمامی این  مسابقات  که به صورت سخت و نفسگیری نیز برگزار شده بود توانست با توانایی ودرایت  جزء نفرات منتخب قراربگیردو به مسابقات اعزام شود.

 سپهوند در خصوص چگونگی اعزام بیرانوند نیز بیان کرد:  با رایزنی دکتر عزیز پور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ،سید علی کریمی رییس هیئت دو ومیدانی استان و  پیگیری های اینجانب  ،بیرانوند توانست به عضویت تیم ملی بزگسالان در آید وبه این مسابقات اعزام شود که امروز نیز  با تلاش ها ودرایت خودش توانست برسکوی سوم این مسابقات بایستد.

 وی با بیان اینکه موفقیت مرتضی بیرانوند در مسابقات آسیایی چین برای ارتقای هرچه بیشترسطح  دو میدانی استان ارزشمنداست،تاکید کرد:  بیرانوند به خاطر کسب این مدال ارزنده شایسته تجلیل واستقبال باشکوه است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز