مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل مطرح نمود

پیوست رسانه ای تنظیم بازار نوروزی به استان ابلاغ شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۲:۲۴:۱۸
کد خبر: ۶۸۹۴۲۳
پیوست رسانه ای تنظیم بازار نوروزی به استان ابلاغ شد
مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل از ابلاغ پیوست رسانه ای تنظیم بازار شب عید و تعطیلات نوروز 1397 به استان خبر داد.

به گزارش برنا،فرزاد قلندری گفت به منظور افزایش همکاری و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مرتبط و اطلاع رسانی از خدمات ادارات به مردم در آستانه فرارسیدن سال نو ، این دستور العمل طراحی و به استان ها ابلاغ شده است.

وی کمک به آرامش بخشی به فضای عمومی کشور و بازار در آستانه تعطیلات نوروز و استفاده بهینه مردم از خدمات دولتی را از دیگر اهداف مورد نظر عنوان کرد و ادامه داد : دستگاه های مخاطب این پیوست ، از جمله سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ؛ نیروی انتظامی ، تعزیرات حکومتی ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی و چند دستگاه دیگر در راستای شعار «دولت تعطیل نیست » مفاد دستورالعمل را تا 15 فروردین سال آینده اجرایی می کنند.

قلندری یادآور شد : فعالیت های مربوط به تنظیم بازار شب عید ، برخلاف شبهه افکنی عده ای ، اقدامات نمایشی نیستند و مطابق پیش بینی و الزام مصرح در پیوست یاد شده ، باید اطلاع رسانی شفاف ، دقیق و منسجمی در این خصوص با تعیین سخن گوی واحد از سوی ستاد تنظیم بازار صورت پذیرد.

او خاطرنشان شد : مطابق بند دیگری از دستورالعمل مذکور ، فرمانداران طی بازدیدهای لازم بر نحوه ارایه خدمت به مسافران در تمامی شهرهای شهرستان محل ماموریت خود نظارت خواهندکرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز