امام جمعه اردبیل:

دولت به تکمیل راه آهن اردبیل اهتمام دارد

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۴:۰۰
کد خبر: ۶۸۹۴۲۶
دولت به تکمیل راه آهن اردبیل اهتمام دارد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در دیدار اخیرش با رئیس جمهوری، آقای روحانی بر عزم دولت برای تسریع دراجرای طرح راه آهن اردبیل تاکید کرده و در تامین سریع بخشی از اعتبار مورد نیاز آن بعنوان عیدی به مردم استان قول دادند.

به گزارش برنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: قرار بر این شد که علاوه بر بودجه مصوب امسال، رئیس جمهوری به عنوان هدیه به اهالی استان اردبیل، مبلغی عمده به راه آهن اردبیل اختصاص دهند و من از مدیریت ارشد استان می خواهم که این موضوع را به جد پیگیری و نتیجه را به اهالی استان اعلام نمایند.
او همچنین گفت: در ملاقات با آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص منطقه آزاد اردبیل مذاکره و قرار بر این شد که ریاست محترم مجلس در این زمینه و برای رای مثبت نمایندگان به این لایحه تلاش کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرار رسیدن عید نوروز اظهار کرد: از روایات معلوم می شود که تحولات و حوادث خیلی مهم بشریت در نوروز واقع شده یعنی تحول طبیعت مقارن با تحولات عظیم زندگی بشر بوده است.
خطیب جمعه اردبیل گفت: میثاق خداوند از بندگان، پهلو گرفتن سفینه نوح در کوه جودی، کسر اصنام توسط مولی علی با رفع رسول خدا (ص) و کسر اصنام توسط حضرت ابراهیم، غدیرخم و مخصوصا طبق فرمایش منسوب به امام صادق، ظهور حضرت ولی عصر (عج) نیز در نوروز خواهد بود.
وی افزود: از این تقارن استفاده می شود که لحظه تحویل سال، استعداد خاصی برای برآورده شدن مطالب عالیه دارد و طبعا در آن لحظه توبه و دعا منزلت خاص خواهد داشت.
آیت الله عاملی از اهالی خواست در موسم عید امکانات خود را با فقرا تقسیم و نسبت به مستمندان و درماندگان و گرفتاران عنایت داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز