امام جمعه همدان:

بیانات رهبر معظم انقلاب در اجلاس خبرگان امید آفرین بود

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۱:۰۰
کد خبر: ۶۸۹۵۵۵
بیانات رهبر معظم انقلاب در اجلاس خبرگان امید آفرین بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری، امید آفرین بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان در حسینیه امام خمینی(ره)  گفت : هر چند دشمنان با سم پاشی دنبال زیر سوال بردن خدمات انقلاب هستند ولی رهبری فرزانه انقلاب، معیت و همراهی پروردگار را وعده‌ای قطعی، اطمینان بخش و نشاط ‌آفرین برای جبهه حق خواندند و فرمودند: 'ایمان داشته باشید خدا با ما است'.

وی اضافه کرد: دشمنان در چهار دهه گذشته، خیانت، جنایت و ظلم های بی شماری علیه ایران انجام دادند اما این کشور هر روز قوی ترو دشمنان ضعیف تر شدند.

آیت الله طه محمدی اضافه کرد: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران اجلاسیه خبرگان رهبری عنوان کرد که 'آمریکا و اروپا عنوان می کنند که چرا ایران موشک دارد، در حالیکه ایران وسایلی برای دفاع از کشور تولید کرده که آنها خبر ندارند'.

 وی تاکید کرد: با وجود این همه کارشکنی توسط دشمنان داخلی و خارجی ، ایران در تمامی زمینه ها پیشتاز است.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش به بیان مصادیق فساد از منظر قرآن پرداخت و افزود: ترویج بی حجابی، تخریب و اذیت و آزار مردم فساد است و افرادی که این اعمال را انجام و ترویج می دهند مفسد فی الارض هستند.

آیت الله طه محمدی افزود: دولت های طغیان گر نظیر آل سعود بدترین فسادها را انجام می دهند اما کار خود را دفاع از حقوق بشر، اصلاح و خدمت می پندارند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: عاملان ترور 17 هزارتن در ایران نیز مدیران این کشور را مفسد و خود را اصلاح گر می دانستند بنابراین بدترین عمل خود را نیک می پندارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: بیش از 230 آیه در قرآن درباره صلاح و فساد بیان شده است که باید به جای روخوانی قرآن در مسایل و نکات نهفته در آن تامل کرد.

آیت الله محمدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جنایتکارترین رژیم جهان است اضافه کرد: دست پلید این رژیم در شعله ورشدن آتش جنگ در کشورهای عراق، سوریه، یمن، لیبی و میانمار مشهود است.

وی بیان کرد: مروجان فساد در جامعه به طور حتم منزوی و تنها می شوند و آنها آنقدر با هم می جنگند و می کشند تا هیچیک باقی نمی ماند.

چهارمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه هفته گذشته به ریاست آیت الله احمد جنتی و با حضور اعضای مجلس خبرگان آغاز به کار کرد.

اعضای مجلس خبرگان رهبری پنجشنبه نیز با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند سپس به دیدار رهبری معظم انقلاب رفتند.

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان، پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، اقدام به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز