"خادمی" مطرح کرد:

تامین امنیت مهم ترین موضوع برای گردشگران نوروزی است/لزوم کاهش تخلفات رانندگی در سفرهای نوروزی

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۷:۲۷
کد خبر: ۶۸۹۵۹۶
تامین امنیت مهم ترین موضوع برای گردشگران نوروزی است/لزوم کاهش تخلفات رانندگی در سفرهای نوروزی
استاندار لرستان از مهیا کردن خدمات سفرهای نوروزی در لرستان برای کاهش تخلفات رانندگی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛"سید موسی خادمی" در رزمایش طرح نوروزی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در چند روز آینده به رسم، سنت و عرفی که در بین ایرانیان است جریانی از سفرهای مردم را به اقصی نقاط کشور داریم که روزهایی از نشاط و شادی مردم است.

وی  با بیان اینکه تامین امنیت، مکان و تغذیه جزء وظایف دولت است، افزود: تجارب خوبی از گذشته در بحث سفرها وجود دارد و مهم ترین موضوعی که برای گردشگران مهم است؛ موضوع تامین امنیت است.

خادمی تصریح کرد: گردشگری در ایران باید با امنیت کامل برقرار باشد و خوشبختانه این امر وجود دارد ولی امنیت جانی نیز مهم است که متاسفانه به لحاظ تقاضای زیاد سفر در این روزها تعداد فوتی‌های ناشی از این تصادفات بالا است که یکی از برنامه‌ها کاهش تصادفات است.

وی با تاکید بر اینکه امسال باید ضمن اینکه خدمات سفر را مهیا کنیم، تصادفات را کاهش دهیم، گفت: باید امنیت هم وطنان مد نظر باشد و امسال در راستای کاهش تصادفات اقدام جدی داشته باشیم.

خادمی گفت: اعمال کنترل‌های لازم، ایجاد آشکار سازها و شناسایی مکان‌هایی که در سال‌های قبل شناسایی شدند در کنترل تخلفات موثر واقع خواهد شد البته خدمات دهی دستگاه‌های امدادی نیز موثر است که در این زمینه کمک به مجروحان تصادفات باید انجام و مصدومان باید خیلی سریع به مراکز درمانی منتقل و جانشان را نجات دهیم.

وی تاکید کرد: گاها یک برخورد نامناسب یک هم استانی با مسافران به نام استان تمام خواهد شد و تعمیم به رفتار استان می‌شود بنابراین هر کدام از ما معرف استان هستیم که باید به نحو احسن کار خود را انجام دهیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز