معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری :

استان مرکزی باید در تحقق شعار سال پیشگام باشد

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۵:۳۷
کد خبر: ۶۹۱۲۴۹
استان مرکزی  باید در تحقق شعار سال پیشگام باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: پرهیز از خرید کالای خارجی و حمایت از اقتصاد درونزا و تولیدات ملی باید به رفتاری ملی و نهضت فراگیر در تمامی لایه های جامعه تبدیل شود.

به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخی افزود: کشورهای پیشرفته در تقویت بنیه اقتصادی از مسیر حمایت از کالاهای تولید داخل گذشته اند و در ایران نیز باید این مهم هم در زمینه تولید محصولات باکیفیت و هم در جنبه خرید کالاهای داخلی نهادینه شود تا بتوان چرخه اقتصاد را رونق بخشید و فرصت های شغلی پایدار و جدید ایجاد کرد.

وی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی تا زمانی که بازار مناسب برای عرضه بین المللی وجود نداشته باشد موفقیت آمیز نیست و مسئولان باید همه تلاش خود را برای ورود بیشتر کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ادامه داد: نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی نباید در پوسته شعار بماند و نیاز است اقداماتی عملی و برنامه محور برای تحقق آن انجام شود.

فرخی بیان کرد: استان مرکزی به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت کشور باید در تحقق شعار سال پیشگام باشد و در این راستا برنامه های جدی و مفصلی دیده شده است.

وی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است و همه باید دست به دست هم دهند و در یک اقدام مشترک و هماهنگ برای عملیاتی شدن این شعار تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی افزود: هر چه از تولیدات داخلی حمایت شود به چرخه تولید و در نهایت رفع معضل بیکاری کمک خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز