در نوروز امسال؛

۸۰۸ هزار گردشگر از استان مرکزی بازدید کردند

۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۹۲۸۴۴
۸۰۸ هزار گردشگر از استان مرکزی بازدید کردند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 808 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از مراکز تاریخی، تفریحی و طبیعی استان مرکزی در ایام تعطیلات بازدید کردند.

سیدمحمد حسینی افزود: 536 هزار و 401 نفر از این تعداد گردشگر در استان مرکزی اقامت کردند و حدود 23 هزار نفر در هتل و مسافرخانه های استان اسکان داشته اند.
وی اظهار کرد: 25 هزار نفر نیز در مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان مرکزی اقامت کردند و باقی گردشگران در کمپ های موقت و چادر اسکان داشتند.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: تردد بیش از 13 میلیون و200 هزار خودرو از مبادی ارتباطی استان در نوروز 97 ثبت شده که در همسنجی با سال گذشته، هفت و هشت دهم درصد رشد داشته است.
حسینی افزود: در تعطیلات نوروزی امسال، 11 هزار و 98 نفر از موزه های استان مرکزی بازدید کردند که نسبت به سال گذشته، بیش از 50 درصد رشد داشته است.
وی اظهار کرد: 169 بازدید مشترک از مراکز اقامتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت توسط بازرسان این اداره کل انجام شد که این مهم موجب بالاتر رفتن کیفیت خدمات دهی و رضایتمندی گردشگران شد به گونه ای که در طول ایام نوروز 97 هیچ شکایتی در خصوص خدمات گردشگری استان به ثبت نرسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز