رضایت دادستان قزوین از عملکرد رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۱:۳۲
کد خبر: ۶۹۳۱۶۵
رضایت دادستان قزوین از عملکرد رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی
صادقی نیارکی گفت: عملکرد رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در بخش کشاورزی رضایت بخش بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "اسماعیل صادقی نیارکی" در دیدار با مهندس "فاطمه خمسه" رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  و معاونین این سازمان با بیان این مطلب افزود: استان قزوین پتانسیل استعداد زیادی در بخش کشاورزی دارد و تاکنون در  زیر بخش های کشاورزی در کشور جایگاه خوبی داشته  بنابراین بایستی این موفقیت ها را حفظ کنیم.

وی با تقدیر از  خدمات خانم خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: ایشان در مدت کوتاه مسوولیت خوب درخشیدند با اینکه برای اولین بار در بخش اجرایی آن هم در حوزه وسیع کشاورزی یک خانم سکاندار این بخش شدند  توانست انتظار و توقعات را برآورده کنند.

صادقی نیارکی اضافه کرد: آشنایی و تخصص ایشان به حوزه کشاورزی در  پیشبرد اهداف و توسعه بخش کشاورزی نقش بسزایی دارد و  ارزیابی خوب و موفق ایشان در بخش کشاورزی در نظر عموم و شهروندان مبین این مطلب است.

وی خاطر نشان کرد: هدایت سازمان جهاد کشاورزی  با ماموریت های متنوع و وسیعی که در تامین امنیت غذایی دارد کاری بس دشوار است که به حمداله این سازمان توانسته با مدیریت خوب و مجموعه کارشناسان متخصص گامهای  موثری در راستای توسعه بخش کشاورزی استان بردارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در ادامه به ظرفیتهای مناسب کشاورزی و دشت قزوین اشاره کرد و گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه ای بخش علاوه بر تامین اعتبار بایستی همکاری خوبی بین دستگاههای اجرایی باشد که دراین میان همکاری و تعامل بیشتر دو دستگاه آب منطقه ای و جهاد کشاورزی در رشد بخش لازم و ضروری است.

صادقی نیارکی تصریح کرد: در بحث تخصیص 25میلیون متر مکعب  آب  سد منجیل نیز با همکاری مضاعف باید از این فرصت برای توسعه بخش کشاورزی بهره جست.

وی خاطر نشان کرد: احداث سد بوربانک می تواند در تولید محصول کشاورزی منطقه نقش موثر و بسزایی داشته باشد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه متولی اصلی تامین امنیت غذایی ، جهاد کشاورزی است گفت : کشاورزان و بهره بران بخش کشاورزی باید از منابع آبی استان بهره مند شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز دراین جلسه گفت: دشت قزوین بستر و پتانسیل برای تولید انواع محصولات کشاورزی دارد که ضمن بهره مندی از این ظرفیت باید در حفظ و صیانت از آن نیز تلاش کرد.

فاطمه خمسه افزود: آب و خاک منابع مهم در بخش کشاورزی است بنابراین با اجرای  روشهای نوین آبیاری در اراضی کشاورزی از این منابع استفاده بهینه کرد.

وی اظهار داشت: امسال در ایام تعطیلات نوروز جهاد کشاورزی تعطیل نبود و مبارزه و پایش آفت غلات و ملخ به صورت گسترده در اراضی کشاورزی استان انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز