در راستای افزایش رضایتمندی و سطح کیفی خدمات؛

اجرای طرح قرائت و صدور آنی قبوض مشترکین در شرکت گاز مازندران

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۱:۲۶
کد خبر: ۶۹۳۷۶۵
اجرای طرح قرائت و صدور آنی قبوض مشترکین در شرکت گاز مازندران
در راستای افزایش رضایتمندی و بهبود سطح کیفی خدمات، سامانه قرائت و چاپ آنی قبوض گاز مشترکین در شرکت گاز استان مازندران به اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ جعفر احمدپور، مدیرعامل شرکت گاز استان، با اعلام خبر فوق گفت: در راستای گسترش دولت الکترونیک، افزایش رضایت‌مندی مشترکین و استفاده از فناوری‌های نو و کاهش هزینه‌ها و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن طرح قرائت و چاپ آنی صورتحساب قبوض گاز مشترکین در شرکت گاز استان مازندران به اجرا در آمد.

وی درخصوص جزئیات این طرح افزود: در این سامانه کنتورخوان بعد از ثبت قرائت کنتور اطلاعات را در نرم افزار موجود در تلفن همراه یا تبلت ثبت و با ارسال داده با اینترنت پرسرعت به سرور اصلی و پردازش اطلاعات صورتحساب گاز در چاپگر همراه کنتور خوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می گردد.

احمدپور با اشاره به مزایای این طرح اظهار داشت: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل صورتحساب، اطمینان از تحویل قبوض به مشترکین در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتور خوانی با استفاده از GPS سامانه، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت زمان کافی برای مشترکین جهت پرداخت گاز بهاء و اطمینان از عدم توزیع دیرهنگام قبوض از جمله مزایای این طرح می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در شهرستان‌های نوشهر و چالوس به اجرا در آمده و با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده به تدریج تمام شهرهای استان زیر پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

photo_2018-04-07_10-09-08 (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز