"معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان" خبرداد:

برنامه ریزی برای ارتقا سطح دانش و فنی تمامی هیاتهای ورزشی در سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۵:۴۲
کد خبر: ۶۹۳۹۲۲
برنامه ریزی برای  ارتقا سطح دانش و فنی تمامی هیاتهای ورزشی در سال ۹۷
"سید علی کریمی" از برنامه ریزی برای ارتقا سطح دانش و فنی تمامی هیاتهای ورزشی لرستان در سال ۹۷ با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خبرداد.

‌به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛کریمی صبح امروز در گفت وگو با رسانه ها، اظهار کرد : برای رشته هندبال استان که یکی از قطب های مهم کشور است یک دوره مربیگری و آموزشی حرفه ای با حضور" سرگی "از بیستم فروردین آغاز خواهیم کرد.

وی بااشاره به اینکه انتقال تجربیات و اموزش تکنیک های حرفه ای نیاز اصلی ورزشکاران و مربیان استان است ،افزود:لرستان طی سالیان گذشته ثابت کرده است پادر عرصه قهرمانی های سطوح بالا گذاشته و این نشان از پتانسیل بالای ورزش در استان است.

کریمی تصریح کرد:ورزش لرستان دررشته های توپی شرایط خوبی داشته وداردلذا برگزاری کارگاه های آموزشی کمک شایانی به هیاتها می کند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان  بااشاره به اینکه این دوره آموزشی فقط مختص هندبال نخواهدبود ،خاطر نشان کرد:بااولویت هیاتهایی که ورزشکار مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ (جاکارتا)و المپیک ۲۰۲۰ دارند گفت:اگه هیاتی شرایط را برای حضور آموزش تاپ و خاص تر ورزشکاران خود مهیا کند با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ،۵۰ درصد هزینه برنامه آموزشی را اداره کل تقبل خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز