رئیس حوزه هنری لرستان:

تشریح برنامه های شاخص هفته هنر انقلاب اسلامی/ برگزاری ویژه برنامه رونمایی از اولین کتاب کاریکاتور لرستان

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۳:۳۰
کد خبر: ۶۹۴۵۰۱
تشریح برنامه های شاخص هفته هنر انقلاب اسلامی/ برگزاری  ویژه برنامه رونمایی از اولین کتاب کاریکاتور لرستان
" محمدحسین امیدی پور" در نشست با اصحاب رسانه برنامه های شاخص حوزه هنری لرستان جهت اجرا در هفته هنر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛امیدی پور صبح امروز در این نشست اظهار کرد:  دیدار با خانواده شهدای هنرمند از برنامه های مد نظر این حوزه است که در هفته هنر انقلاب اسلامی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در این برنامه ریس و پرسنل حوزه هنری همراه با مدیر کل بنیاد شهید استان،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان،امام جمعه و فرماندار شهرستان ازنا به دیدار خانواده ی «برادران شهید باقری» از شهدای هنرمند استان لرستان رفته و از خانواده این شهدای گرانقدر تجلیل به عمل خواهد آمد.

امیدی پور از برگزاری  ویژه برنامه رونمایی از اولین کتاب کاریکاتور لرستان با حضور مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری خبرداد وگفت:در این مراسم  معاون سیاسی استاندار لرستان و مدیران کل فرهنگی استان نیز حضور خواهند داشت.

به گفته وی در این برنامه از کتاب کاریکاتور «ریفورم» با موضوع استکبار ستیزی، مجموعه آثار آرش فروغی هنرمند سال انقلاب اسلامی در سال ۹۶ تولید شده توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری لرستان در تالار ماه این حوزه رونمایی به عمل خواهد آمد.

رییس حوزه هنری لرستان  اجرای نمایش خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی در سه نقطه پرجمعیت شهر خرم‌آباد از ۲۰ تا ۲۳ فروردین ۹۷را از دیگر برنامه های این حوزه عنوان کرد ویادآورشد:  اجرای برنامه نمایش«بچه های مسجد» پس از نماز مغرب و اشاء در مساجد خرم‌آباد در هفته هنر انقلاب اسلامی وهمچنین  برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی با موضوع « هنر انقلاب اسلامی» در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ۹۷از دیگر برنامه های این حوزه در هفته هنر اتقلاب اسلامی خواهد بود.

همچنین  انجام کنفرانس خبری با خبرنگاران استان و حضور ریس حوزه هنری استان در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی افلاک نیز از جمله برنامه های خبری هفته هنر انقلاب در لرستان خواهد بودکه این مسئول به آن اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز