استاندار اردبیل خبر داد:

مسابقات جهانی ۲۰۱۹ کاناپولو در اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۶:۱۱
کد خبر: ۶۹۸۳۲۱
مسابقات جهانی ۲۰۱۹ کاناپولو در اردبیل برگزار می شود
استاندار اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و با ایجاد زیرساخت‌های استاندارد مسابقات جهانی قایقرانی ۲۰۱۹ در رشته کاناپولو در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا،بهنامجو استاندار اردبیل در دیدار با رئیس فدراسیون قایقرانی کشور در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزیهای انجام یافته و با ایجاد زیرساخت های استاندارد مسابقات جهانی قایقرانی 2019 در رشته کاناپولو در اردبیل برگزار می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: برگزاری این مسابقات به عنوان یک فرصت بسیار مناسب و اساسی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریسم ورزشی استان برای ما حائز اهمیت است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و در شناسایی قابلیت‌های گردشگری استان برای توسعه اقتصادی و گردشگری استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی با بیان اینکه تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون قایقرانی در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است، افزود: با تهیه نقشه محل برگزاری توسط مشاور و مطالعات بیشتر در نقاط مختلف استان قادر به ایجاد زیرساخت های لازم جهت میزبانی مسابقات جهانی قایقرانی هستیم.

بهنامجو با اشاره به اینکه دریاچه شورابیل و بستر رودخانه بالیقلوی اردبیل می تواند میزبان تیم های کاناپولوی جهانی 2019 باشد، افزود: برگزاری این مسابقات که با حضور بیش از 150 ورزشکار و هیئت همراه از 12 کشور جهان در استان خواهد بود، شور و نشاط اجتماعی را در استان به دنبال خواهد داشت.

استاندار اردبیل بیان کرد: ورزش همگانی زیربنایی است که سلامت و نشاط جامعه را به دنبال دارد و اگر بخواهیم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم باید توسعه ورزش‌های همگانی را در دستور کار قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز