رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:

راه اندازی نخستین کانون سلامت محله در رشت

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۳:۵۰
کد خبر: ۶۹۸۶۶۷
راه اندازی نخستین کانون سلامت محله در رشت
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت گفت: نخستین کانون سلامت محله استان های شمالی کشور در محله حمیدیان رشت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، فاطمه شیرزاد صبح امروز در حاشیه برگزاری نخستین مجمع سلامت گیلان با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: حفظ و ارتقای سلامت شهروندان از اهداف راه اندازی کانون سلامت محله است و در این راستا و بر اساس تفاهم نامه ای که ما بین شهرداری رشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان منعقد شده نخستین کانون سلامت محله در رشت افتتاح می شود.

وی با اشاره به دیگر اهداف تشکیل این کانون در سرای محلات رشت تصریح کرد: توجه به بیماریهای غیر واگیر، توجه به سلامت مادر و کودک ، سالمندان، معلولین و همچنین پیشگیری و کنترل بیماریهای دیابت و فشار خون از دیگر اهداف راه اندازی این کانون است.

شیرزاد با بیان اینکه آمار سالمندان استان گیلان و شهر رشت در حال افزایش است گفت: با توجه به اینکه آمار سالمندان رو به افزایش است به زودی کانون سلامت سالمندان در یکی از سرای محلات رشت راه اندازی و در آن آموزش های دوره سالمندی و اطلاعات حوزه سلامت به آنان ارائه می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت به تقویت نظام سلامت کشور تاکید و بیان کرد: از جمله اهداف و سیاست های کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت توجه به سلامت شهروندان بوده و در تلاشیم با راه اندازی کانون های سلامت در سطح ۵۵ محله رشت به این مهم به طور ویژه بپردازیم.

بنابراین گزارش ، اولین کانون سلامت محله در حمیدیان رشت و با مشارکت شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز افتتاح می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز