استاندار لرستان:

لزوم مطالعه سد بن لار/استفاده از آب‌های جاری استان لازم و ضروری است

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۱:۳۹
کد خبر: ۶۹۸۶۹۵
لزوم مطالعه سد بن لار/استفاده از آب‌های جاری استان لازم و ضروری است
سید موسی خادمی گفت: در نظام روستایی کشور مردم خود ماندن در روستا را انتخاب می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی صبح روز پنجشنبه در‍ آیین افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ آب باغات منطقه سرنجه زیودار شهرستان پلدختر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هم‌اکنون در منطقه‌ای حضور داریم که مردم ماندن در روستا را انتخاب کرده‌اند و این ماندگاری به علت توانمندی و رونق دادن به اقتصاد است.

وی با بیان اینکه نظام روستایی در جمهوری اسلامی بر مبنای این است که مردم خود آن را انتخاب کرده و بمانند، افزود: همت بالای مردم این روستا ستودنی است چراکه متکی به توان خود هستند.

 خادمی با بیان اینکه امیدواریم که این روستا الگویی برای تمام استان شود به پتانسیل‌های منطقه اشاره و با مطلوب دانستن آنها تصریح کرد: این منطقه دارای استعدادها و زمینه‌های خوب برای کشاورزی است و باید به نحو مطلوب از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه دولت هم باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهد و کار خوبی که امروز شاهد آن هستیم از حداقل اقداماتی بوده که انجام شده چراکه استفاده از آب‌های جاری استان لازم و ضروری است.

خادمی مشارکت مردم را در این منطقه ستودنی و خوب برشمرد و گفت: باید در نگه‌داری این پمپاژها همکاری کنند تا بتوانیم در سال‌های متمادی از آنها بهره‌ ببریم.

وی  در رابطه با مطالعه سد بن‌لار ،یادآورشد: حتما این کار را انجام خواهیم داد و اعتبارات لازم را برای آن درنظر می‌گیریم. بعد از مطالعه سعی خواهیم کرد در مناطقی که توجیه داشته باشد جاده‌های بین روستایی و مزارع را احداث کنیم.

خادمی  با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی درصدد است که آب شرب مناطق شهرستان پلدختر را مهیا کند، تاکید کرد: این موضوع را حتما پیگیری می‌کنیم چراکه تامین زیرساخت‌ها از وظایف دولت و اقتصاد به عهده مردم بوده که در این منطقه به خوبی انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز