راه اندازی تور‌های استقامت

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۰۰۰۰۶
راه اندازی تور‌های استقامت
رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: برنامه‌های بسیاری در حوزه استقامت داریم و راه اندازی تور‌های مختلف از اهداف اصلی ما است.

مهدی روزبهان در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: تور دوچرخه سواری مراکش که در آن ۱۶ کشور اروپایی و ۵ کشور آسیایی حضور داشتند فرصت مناسبی برای ما بود تا شرایط و پتانسیل خود را بسنجیم.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده در این تور همه از برترین تیم‌های اروپایی بودن و سطح مسابقات مساوی با کلاس جهانی بود، اما خب هدف ما برای حضور در این مسابقات بیشتر کسب تجربه و انتقال این تجربیات به ورزشکاران و مربیان استان بود.

روزبهان خاطرنشان کرد: تیم امید نیا مشهد با ۶ دوچرخه سوار به عنوان نماینده ایران در این مسابقات با حمایت شهرداری مشهد حاضر شد و توانست تجربیات بزرگی را به دست آورد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی در بخش دوچرخه سواری استقامت هنوز اقدامات خاصی انجام نداده و با وجود همه ظرفیت‌ها در این حوزه فعالیتی نشده است، اما ما توجه جدی به راه اندازی این حوزه و برگزاری تور‌های ملی و بین المللی داریم و شرکت در این تور فرصت خوبی بود تا تجربیاتی در این زمینه کسب کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز