مسئول آموزش و کار آفرینی سازمان بسیج سازندگی سپاه:

در دهکده اقتصاد مقاومتی ۲۳ عرصه حمایت می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۴:۵۶
کد خبر: ۷۰۰۱۸۸
در دهکده اقتصاد مقاومتی ۲۳ عرصه حمایت می‌شود

به گزارش خبرنگار برنا: سروان پاسدار سینا کریمی، مسئول آموزش توانمندسازی و کار آفرینی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار برنا؛ به تیتر سازمان بسیج سازندگی کشور اشاره کد و  گفت: پادگان آموزشی کربلا واقع در کیلومتر 10 جاده بیستون به سمت شهرستان سنقر، که در زمان جنگ تحمیلی به عنوان پایگاه آموزشی کاربرد داشته است، بعد از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بنا به شرایط خاص به عنوان مکان تولیدی اشتغالزایی تبدیل شده است.

وی افزود: در دهکده اقتصاد مقاومتی 23 عرصه حمایت می‌شود و سوله‌ها را با معرفی بسیج سازندگی استان کرمانشاه به افراد متقاضی در کار و تولید تحویل داده‌ایم.

مسئول آموزش توانمندسازی و کار آفرینی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: متقاضیان کار و تولید کنندگان مواد غذایی، در این مکان به پرورش ماکیان، پرورش ماهی، بسته‌بندی مواد غذایی، بسته‌بندی حبوبات، پرورش ماهیان زینتی، پرورش بلدرچین، بوقلمون، مرغ بومی، قارچ صدفی و دکمه‌ای، تولید و بسته‌بندی عنواع تشریفات شور جات، بسته‌بندی  سبزی، کشت زعفران، باغداری و بسته‌بندی انواع مواد غذایی هستند.

کریمی از تولید موم ریخته‌گری در دهکده اقتصاد مقاومتی کرمانشاه خبرداد که توسط دو جوان نخبه دانشگاهی انجام گرفته که با استفاده از علم نوین در حال حاضر تنها در چهار کشور تولید می‌شود.

مسئول آموزش توانمندسازی وکار آفرینی سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در دهکده اقتصاد مقاومتی کرمانشاه 40 نفر در 14 واحد تولیدی در سوله‌های بلا استفاده از زمان جنگ اشتغالزایی دارند.

کریمی گفت: بخش دیگری از سوله‌ها در حال احیا به غرفه تولید و کشت می‌باشد که در آینده نزدیک می‌تواند کار آفرین بیشتری را جذب کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز