سخنگوی دولت:

بازداشتی‌های مشهد توسط استاندار پیگیری می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۹:۲۶
کد خبر: ۷۰۱۴۵۰
بازداشتی‌های مشهد توسط استاندار پیگیری می‌شود
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه با هر نوع امر غیرقانونی و فساد برخورد و مقابله خواهیم کرد، گفت: از مدیرانی که با سلامت و صداقت فعالیت دارند، دفاع می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، «محمد باقر نوبخت»، سخنگوی دولت، در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بازداشت مدیران استان گفت: تردیدی ندارم که استاندار خراسان رضوی که از مدیران باتجربه نظام مدیریتی کشور هستند، موضوع را دنبال می کند.

وی اظهار کرد : هنوز از  جزییات و کم و کیف آن  مطلع نیستم؛ البته گزارش اجمالی در اختیار است و ما از سلامت نظام اداری دفاع کرده و برای آن فعالیت می کنیم.

نوبخت تصریح کرد: در حال حاضر بیش از گذشته رابطه بین قوا و جلسات رایزنی و هم اندیشی بین روسای 3 قوه انجام می شود. مدیران این سه قوه نیز هفته گذشته به همراه نمایندگان مجلس، مدیران دولت و قوه قضاییه  تشکیل جلسه داده و تا همه حول محور مقام معظم رهبری انسجام می یابند.

وی اظهار کرد: همه دشممنان ما در منطقه و غرب  کمر همت به تضعیف انقلاب اسلامی هستند و قدرت های زورگو نیز از هیچ چیز در این راستا مضایغه نمی کنند. از این رو باید بیش از پیش در کنار هم باشیم و نسبت به تقویت مدیران کشور در عمل به قانون عمل کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز