بمناسبت فرارسیدن روز معلم و عید سعید نیمه شعبان

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت روز معلم

۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۰:۲۳
کد خبر: ۷۰۳۴۷۶
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت روز معلم
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک فرارسیدن روز معلم و نیز عید سعید نیمه شعبان را به مردم ولایی و قدرشناس استان، خصوصا معلمان و خانواده های آنان تبریک گفتند.

به گزارش برنا،متن پیام به شرح زیر است:  

     بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش، خداوندی را که پرورش دهنده عالمیان است و ذرات هستی، تسبیح گوی ذات ربوبی اش . بهترین سلام ها بر معلم بزرگ بشریت، پیامبر نور و رحمت ؛ محمد مصطفی ( ص ) که درس آزادگی و ایمان به پروردگار یگانه را با سعه صدر و اخلاق حسنه اش به صاحبان  وجدان های بیدار آموخت و راه رستگاری دنیوی و اخروی را به انسان ها نشان داد.  درود بی کران، به فرزندان طاهر و معصوم آن حضرت که به عنوان فیض های رحمانی و مفاتیح ابواب الجنان، برای سعادت مومنان از هیچ کوششی دریغ نکردند. 

 12 اردیبهشت، سال روز شهادت معلم شهید، آیت ا... مرتضی مطهری ، یادآور تلاش های پیوسته و خیرخواهانه معلمان بزرگواری است که همواره برای تعلیم فرزندان این مرزوبوم تلاش کرده و از جان عزیز و عمر تکرار ناپذیرشان مایه گذاشته اند. آری ؛ معلمی که به تعبیر حضرت امام راحل ( ره ) شغل انبیاست، رسالتی بزرگ و الهی به شمار می رود؛ زیرا همچنان که پروردگار متعال، آفریننده و پرورش دهنده عالمیان است. معلمان نیز علم و کمال را به شاگردان یاد داده و وجود آنان را با نور دانش و پرهیزگاری روشنایی می بخشند.

اینجانبان فرارسیدن هفته معلم و نیز عید سعید نیمه شعبان، زادروز ولادت پرمیمنت بقیه ا... الاعظم ؛ حضرت ولی عصر (عج ) که امسال در تقارنی مبارک ؛ معنویت و حلاوت هفته معلم را صدچندان کرده است ، به مردم ولایی و قدرشناس استان ، خصوصا معلمان عزیز و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت می گوییم و از درگاه حضرت سبحان مسالت می نماییم این قشر شریف و نیز ارواح بلند معلمان فقید را همواره مشمول عنایت و رحمت بی پایان خویش قرار دهد.

 

سید حسن عاملی                                                                                  اکبر بهنام  جو                                    نماینده ولی فقیه در استان                                                                 استاندار اردبیل                           

امــام جمعــه اردبیــل  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز