امام جمعه بوشهر:

وزارت خزانه داری آمریکا به جنگ با ایران آمده است

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۴:۲۵
کد خبر: ۷۰۳۹۰۲
وزارت خزانه داری آمریکا به جنگ با ایران آمده است
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: امروز وزارت خزانه داری آمریکا بعنوان اتاق جنگ علیه ایران اسلامی به جنگ اقتصادی با ایران آمده است.

به گزارش  خبرگزاری برنا، غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر  گفت : تحریم اقتصادی ایران و تحریک کشورهای کم فهم منطقه مانند سعودی ها در برابرجمهوری اسلامی از سیاست های آمریکاست.

وی اظهار کرد: آمریکا برای اینکه در این راه هزینه نکند و حتی درآمد زایی نیز داشته باشد اقدام به فروش سلاح به کشورهای حوزه خلیج فارس مانند سعودی ها می کند.

صفایی بوشهری گفت: حضور آمریکا درهرمنطقه ای به منزله ایجاد ناامنی، جنایت و چپاول ثروت آن منطقه است که این مهم در خاورمیانه به خوبی قابل مشاهده است.

وی تاکید کرد: اسلام و انقلاب هیچگاه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتماد کند زیرا این کشورها خائنان تاریخی جهان به حساب می آیند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: آنها در برابر برجام که ایران حتی فراتر از تعهد خود به آن عمل کرده نیز تهدید به خروج از آن می کنند این در حالی است که آنها از ابتدا نیز در برجام نبودند و بسیاری از تعهدهای این تفاهمنامه را زیر پا گذاشتند.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها با برجام قصد مهار انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند.

صفایی بوشهری ادامه داد: در این شرایط تنها راه اقتدار ایران اتکا به نیروهای خودی در سایه وحدت و ولایت رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در برگزاری آزمون های استخدامی حوزه های مختلف به ویژه وزارت نفت حق و حقوق جوانان این استان باید لحاظ شود.

وی افزود: جوانان استان بوشهر جوانانی مومن، متدین، انقلابی و تحصیل کرده هستند که باید مسئولان همواره جلب رضایت آنان را مدنظر خود قرار دهند.

صفایی بوشهری بیان کرد: در استخدامی های حوزه وزارت نفت باید حداقل 50 درصد آن سهم جوانان بومی استان بوشهر باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا به مسئولان محلی وزارت نفت در استان یادآوریهای لازم صورت گرفته و از این مهم استقبال کردند امید می رود سایر مسئولان این وزارتخانه نیز حق و حقوق جوانان استان بوشهررا رعایت کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: مسئولان برای رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان این استان تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز