مشاور امور جوانان و حقوق شهروندی استاندار مرکزی:

هفته جوان با نشاط برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۲:۰۱
کد خبر: ۷۰۴۰۵۶
هفته جوان با نشاط برگزار شد
مشاور امور جوانان و حقوق شهروندی استاندار مرکزی گفت: بزرگترین مشکل حوزه جوانان عدم استفاده از آنان در پست های مهم و مدیریتی است که این ضعف به عدم کادرسازی در سالهای گذشته باز می گردد؛ باید به جوانان اعتماد و اشتباهات گذشته را جبران کرد.

به گزارش برنا از اراک، پیمان رشیدی برنامه های هفته جوان را نسبتا خوب ارزیابی کرد و افزود: جشن ها و مراسم های هفته جوان، تا حدی نشاط را به جامعه جوان بازگرداند.

رشیدی اظهار کرد: تقدیر از جوانان نخبه استان در روز جشن جوان در اراک، اقدام شایسته ای بود چرا که ما در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی جوانان نجبه ای داریم که می بایست از آنان تقدیر شود بنابراین تقدیر از جوانان نخبه و کارآفرین اقدام خوبی بود .

وی گفت: می بایست اداره کل امور اجتماعی، اداره کل امور بانوان و اداره ورزش و جوانان با هم همدل شوند و یک برنامه ریزی دقیقی در حوزه جوانان داشته باشند تا بتوان مشکلات جوانان را مرتفع کرد.

مشاور امور جوانان و حقوق شهروندی استاندار مرکزی بزرگترین مشکل حوزه جوانان را عدم استفاده از آنان در پست های مهم و مدیریتی دانست و افزود: این ضعف به عدم کادرسازی در سالهای گذشته باز می گردد؛ باید به جوانان اعتماد و اشتباهات گذشته را جبران کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز