با حضور معاون استاندار و مسئولان

مراسم معارفه نادر فلاحی رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۳:۱۸
کد خبر: ۷۰۴۹۰۱
مراسم معارفه نادر فلاحی رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی برگزار شد
در این مراسم از زحمات چندین ساله کریم حاجی‌زاده قدردانی شده و نادر فلاحی به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد

به گزارش برنا، مراسم تودیع و و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان میراث فرهنگی استان اردبیل در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات چندین ساله کریم حاجی‌زاده رئیس پیشین سازمان میراث فرهنگی استان اردبیل قدردانی شده و نادر فلاحی به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

رئیس پیشین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه تمامی زیرشاخه‌های فعال گردشگری استان را نمی‌توان به یکباره و به شکل مناسبی فعال کرد، تمرکز مهم اقتصاد گردشگری بر سه محور تاریخ، طبیعت و فرهنگ پایه‌ریزی شده است.

در ادامه این مراسم، نادر فلاحی رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز اظهار کرد: رویکرد این مجموعه بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود و استفاده از نیروهای ارزشمند و فعال برای توسعه همه‌جانبه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواهد بود.

وی افزود: استان اردبیل با برخورداری از موقعیت جغرافیایی خاص، آب و هوای بی‌نظیر و تنوع گردشگری یکی از بهترین مناطق برای توجه بیشتر به نقاط گردشگر‌پذیر و افزایش مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بوده تا در کنار آن رونق اقتصادی مورد نظر نیز حاصل شود.

فلاحی با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی به عنوان یک مجموعه فرابخشی، نیازمند تعامل و همکاری دیگر نهادها و بخش‌ها خواهد بود، افزود: با دیدگاهی سربازمحور به دنبال اجرایی کردن سیاست‌های راهبردی و درنظرگرفته شده خواهیم بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز