امروز رخ داد ؛

تاکید استاندار بر ویژه برگزار شدن مناسبت‌های سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۱:۵۱
کد خبر: ۷۰۴۹۷۲
استاندار مرکزی گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت مناسبت‌ های امسال به صورت ویژه و خاص برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید علی آقازاده در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)  گفت : استان مرکزی علاوه بر اینکه استان امام راحل است در مسیر زائران مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب قرار دارد که باید مهمان نوازی مناسبی از مسافران مرقد ایشان صورت گیرد.

وی با اشاره به تقارن ایام ارتحال با ماه مبارک رمضان گفت: استان مرکزی جزو شش استانی است که در این ایام اعزام زائر به مرقد امام خمینی(ره) را دارد و علاوه بر آن نیز باید مراسمی ویژه در شهرستان خمین برگزار شود که با وجود تابعیت استان از تصمیمات شورای مرکزی پیشنهاد می‌شود که شورای اداری را یک روز قبل از سالروز ارتحال در خمین برگزار کنیم تا مراسم ارتحال به صورت ویژه و بدون تداخل با برنامه‌های اصلی ارتحال در مرقد امام(ره) برگزار شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، بر همین اساس باید کلیه مناسبت‌های امسال همچون سالگرد ارتحال امام راحل، سالروز جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس، دهه مبارک فجر به بهترین شکل ممکن و با اجرای برنامه‌های ویژه برگزار شود و امید است که پذیرایی مناسبی از زائران مرقد امام خمینی(ره) در استان صورت گیرد.

آقازاده با اشاره به بحث اعزام زائران و تقسیم‌بندی شهرستانی که توسط سپاه و بسیج انجام شده است گفت: تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان باعث کاهش اعزام زائران شده است، اما باید این مراسم که مصادف با لیالی قدر است به شکلی پررنگ در شهرستان‌ها و روستاهای استان برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز