فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

بخش عظیمی از کالاهای ایرانی با برند خارجی وارد بازار می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۰۵۱۶۸
بخش عظیمی از کالاهای ایرانی با برند خارجی وارد بازار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دراولین گردهمایی طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر با موضوع طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان برگزار شد با اشاره به شعار سال ازطرف مقام معظم رهبری اظهار داشت: در راستای تولید کشورمان و مصرف کالای ایرانی در کشور این امربه عنوان مبنای مردم و حاکمیت قرار می‌گیرد.

photo_۲۰۱۸-۰۵-۰۸_۱۰-۰۷-۵۰

سردار بهمن ریحانی افزود:  دشمنان ایران اسلامی در تلاش برای به زانو درآوردن نظام در بستر اقتصادی ما هستند، به همین دلیل شعار سال در راستای اقتدار اقتصاد مقاومتی کشور عنوان شده و بایستی مبنای حرکت مردم و دولت قرار بگیرد، تا بتواند اعتماد بیشتر در بین جامعه نسبت به دولت به وجود بیاید.

وی افزود: بخش عظیمی از کالاهای ایرانی با برند خارجی در دست مردم است، که کالای صددرصد ایرانی می‌باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص)خطاب به حاظرین در نشست گفت:  ما به عنوان طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر باید در ترویج حمایت از کالای ایرانی، کالایی با کیفیت و قیمت مناسب تلاش کنیم تا در این خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند پیشرفت‌های خوبی داشته باشد.

سردار ریحانی نخستین تجمع بزرگ حمایت از کالای ایرانی را در استان کرمانشاه ذکر کرد و افزود: همه باید حامی و مصرف کننده کالای ایرانی باشیم و سایر استان‌ها نیز این فرهنگ را در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) گفت: شعار پوشالی استکبار غربی بر اهداف والای کشور ما تاثیر گذار نیست و ملت ایران اسلامی از تهدید و تحریم‌های دشمنان هراسی نداردچون هر یک از ما  به عنوان مسلمان مجهز به سلاح ایمان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز