تجلیل رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از مقام شامخ معلم

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۵:۵۵
کد خبر: ۷۰۵۱۷۵
تجلیل رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از مقام شامخ معلم
با حضور معاونین رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از مقام آموزگاران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار برنا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس"سرهنگ فضل‌الله شیری" در این دیدار اظهار داشت: آموزش و پرورش  نقش بسیاری زیادی در ارتقاء فرهنگ رانندگی یک شهر و ساختن یک محیط اجتماعی متعالی و مترقی دارد.

وی افزود: پلیس راهور با هدف ایجاد جامعه‌ای سالم و منظم از نظر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نسبت به آموزش دانش آموزان در رده‌های سنی مختلف اهتمام ویژه‌ای دارد.

سرهنگ شیری ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی با چشم‌انداز بلندمدت در آموزش قوانین به کودکان تلاش می‌کند تا دانش آموزان نسبت به رعایت قوانین رانندگانی، قانون مند و قانون‌مدار تربیت شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه  با اشاره به نقش موثر همیاران پلیس در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی والدین، اظهار داشت: با توجه به ارتباط صمیمی میان فرزندان و والدین، تذکراتی که فرزندان به تخلف های والدین می‌دهند به طور حتم کارآمدتر از اعمال قانون‌ دارد

در پایان این دیدار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ضمن تشکر از تعامل خوب آموزش و پرورش و ادارات زیر مجموعه درک‌ سرتاسر استان با پلیس راهور، با اهدای لوح تقدیر از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی از مقام معلمان و خدمات آنها تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز