آغاز دهمین رویداد شتاب آذربایجان در ارومیه

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۵۴۹۷
آغاز دهمین رویداد شتاب آذربایجان در ارومیه
دهمین رویداد شتاب آذربایجان با شرکت ۱۵۰ نفر شرکت کننده از عصر امروز در سالن آمفی تئاتر موزه تاریخ طبیعی ارومیه آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، دهمین رویداد شتاب آذربایجان با حضور دکتر حسن حیدری رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و حمید پاشایی رئیس کانون کارآفرینی آذربایجان غربی و با شرکت یک صد و ۵۰ نفر  شرکت کننده از عصر امروز در سالن آمفی تئاتر موزه تاریخ طبیعی ارومیه آغاز شد.

حسن حیدری در آغاز دهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) ضمن خوش آمدگویی به حاضران در این دوره کارآفرینی، این رویداد را یک برنامه مهم در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی و تجاری سازی ایده‌ها و ایجاد یک اشتغال از این کسب و کارها برشمرد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی شاهد تبدیل ایده‌ها به یک کسب و کار و مدل تجاری موفق باشیم و جوانان بتوانند با ارائه صحیح ایده‌ها بتوانند سرمایه‌گذار جدید برای ایده‌های خود جذب نمایند.

حمید پاشایی رئیس کانون کارآفرینی آذربایجان غربی نیز در این دوره گفت: امروزه نوآوری و ابتکار جزو جدایی ناپذیر کارآفرینی و کسب و کار است به طوری که باید بتواند نیازی از جامعه را با یک حرکت جدید برطرف کند.

وی افزود: ایده‌ای که نتوان آن را مطرح کرد تا سرمایه‌گذار بر آن سرمایه‌گذاری کند یک فکر است و چندان نمی‌تواند برای سرمایه‌گذاری سودآور و قابلیت تجاری سازی داشته باشد.

رئیس کانون کارآفرینی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برای یک ایده‌پردازی مناسب و استفاده از فرصت‌ها نیاز به علم و مهارت داریم تا از آن ایده مشکلی را برطرف و یک کارآفرینی مناسب ایجاد کنند.

کارآفرین برتر سال ۹۵ ادامه داد: به شرکت‌کنندگان پیشنهاد می‌کنم برای موفقیت به دنبال علم و مهارت آموزی بروند.

پاشایی گفت: یکی از مشکلات جوانان در دوران کنونی در کشورمان این است که هیچ کس به کار و مهارت خود توجه نمی‌کند و به دنبال دخالت در کار بقیه است در حالی‌که اگر کسی علم و مهارت مناسبی داشته باشد می‌تواند در شرکت‌های موفق و بزرگ جذب می‌شود.

وی ناامیدی و تسلیم شدن را یک اتفاق ناگوار در بین نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: ما داشته‌های زیادی داریم و هرکسی می‌تواند با تکیه بر داشته‌ها، هوش و ذکاوتش اقدام به کسب درآمد و پیشرفت در جامعه کنند.

وی اضافه کرد: باید نگرش در جامعه و در بین همه تغییر کند تا بتوانیم به پیشرفت برسیم.

دهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) عصر امروز با حضور یک صد و ۵۰ نفر علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی‌در قالب ۴۵ ایده در سالن آمفی‌تئاتر موزه منابع طبیعی ارومیه آغاز شده و بمدت ۵۴ ساعت در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز