نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

خیران به حوزه آب و اشتغال ورود کنند

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۶:۳۰
کد خبر: ۷۰۸۸۶۳
خیران به حوزه آب و اشتغال ورود کنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت:باتوجه به خشکسالی و نرخ بالای بیکاری ،خیران به کمک دولت برای ورود به حوزه آب و ایجاد اشتغال برای جوانان اهتمام داشته باشند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر افزود: در حوزه آب برخی از روستاها نیازمند احداث مخزن های ذخیره آب هستند که خیران ظرفیتی ارزشمند برای تحقق این مهم است.

وی بیان کرد: در حوزه مدیریت آب شرب استان اقدام های خوبی مانند احداث آب شیرین کن انجام شده با این حال تلاش ها در حوزه مدیریت آب مضاعف شود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه یکم خردادماه روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف است افزود: مسوولان در جهت تامین آب شرب موردنیاز استان تلاش می کنند ولی خود مردم نیز باید با مصرف بهینه آب مصرفی خود را مدیریت کنند.

وی تاکید کرد: با مصرف بیش از حد آب علاوه برخود فرد دارایی های جامعه نیز دچار آسیب می شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر ضررت تلاش مضاعف برای اشتغال جوانان اظهارداشت: ایجاد فرصت های شغلی در استان نیاز به تصمیم دانش بنیان و مدیریت جهادی است.

صفایی بوشهری گفت: در حوزه ایجاد اشتغال تلاش های خوبی تاکنون از سوی مسوولان استان انجام شده اما باید مضاعف شود.

وی ادامه داد: در این راستا خیران نیز می توانند به ایجاد واحدهای تولیدی کوچک در روستاها به ایجاد اشتغال کمک کنند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: بوشهر از استان های برخوردار کشور است وباید با تلاش لازم کاهش تورم، گرانی و رکود اقتصادی از سوی مردم بخوبی لمس شود.

وی درادامه با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه روز فتح، پیروزی و ایثار است و در این ارتباط باید یاد و خاطره شهدایی که در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند گرامی داشته شود.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جامعه قرآنی کشور اظهارداشت: بسیاری از مشکلات امروزی کشورهای مسلمان در اثر فاصله گرفتن از کتاب آسمانی قرآن است.

وی ادامه داد: اینکه برخی از کشورهای اسلامی پس از انتقال سفارت آمریکا بیت المقدس نیز سکوت محض داشتند این خود نشان از کمرنگ شدن نقش قرآن در آن کشورهاست.

صفایی بوشهری تاکید کرد: اینکه فرهنگ اسلامی در برخی از کشورها از بین رفته و یا کمرنگ شده خود نشانه های ایجاد فاصله بین آنها و قران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز