مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان:

ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه و خدمات کتابخانه ای در میان دانش آموزان

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۹:۲۵
کد خبر: ۷۰۹۱۷۱
ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه و خدمات کتابخانه ای در میان دانش آموزان
" علی جهان آرا" برضرورت گسترش فرهنگ مطالعه و خدمات کتابخانه ای در میان دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛جهان آرا در دیدار بارضا زینی وند مقدم  مدیرکل آموزش وپرورش لرستان که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان لرستان صورت گرفت مطالعه و آموزش را فصل مشترک فعالیت های اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان آموزش و پرورش برشمرد و بر ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه و خدمات کتابخانه ای در میان دانش آموزان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی در فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،  اظهار کرد: نگاه ویژه معظم له به امر کتاب و کتاب خوانی و منویات ایشان در این زمینه موید لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولین به این حوزه خطیر فرهنگی است. 

جهان آرا  انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان آموزش و پرورش استان را فصل نوینی در انجام فعالیت های فرهنگی مشترک میان طرفین دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم از ظرفیت موجود در راستای نشر و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در میان دانش آموزان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

رضا زینی وند مقدم مدیر کل سازمان آموزش و پرورش لرستان نیز در این دیدار بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی و نقش بسزای آن در ارتقای فرهنگ جامعه تاکید کرد و اظهار کرد: یکی از ضروریات اساسی جامعه بشری علم اندوزی و کتابخوانی است و  در این راستا باید به گونه ای برنامه ریزی شود که دسترسی آسان عموم مردم به کتاب فراهم شود.

 وی بر همکاری و تعامل با اداره کل کتابخانه های عمومی استان جهت انجام برنامه های فرهنگی مشترک تاکید کرد و افزود: یکی از ضروریات سازمان آموزش و پرورش سوق دادن دانش آموزان به سمت مطالعه و کتابخوانی است و یکی از بهترین مکان هایی که می تواند در تحقق این رسالت مهم فرهنگی نقش بسزایی داشته باشد کتابخانه های عمومی هستند.

مدیر کل سازمان آموزش و پرورش لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد که این دیدار بتواند منشا همکاری های بیشتر طرفین در انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه کتاب و کتاب خوانی در استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز