معاون استاندار اردبیل:

پیشگیری باید اولویت اصلی مبارزه با مواد مخدر باشد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۷۷۲
پیشگیری باید اولویت اصلی مبارزه با مواد مخدر باشد
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل گفت: به منظور مبارزه با مواد مخدر وکاهش این معضل در جامعه باید پیشگیری اولویت اصلی و اساسی ستاد مبارزه با مواد مخدر باشد.

به گزارش برنا،علی نواداد درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: دستگاه های متولی با ارایه طرح و برنامه جامع درخصوص مبارزه با مواد مخدر داشته باشند و استانداری اعتبارات لازم برای اجرا وعملیاتی کردن برنامه ها تامین می کند.

وی درخصوص برخورد با عطاری های غیرمجاز و بدون مجوز گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط بخصوص دانشگاه علوم پزشکی، با عطاری های که غیرمجاز  و یا بدون مجوز فعالیت دارند برخورد قانونی صورت گیرد‌.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل در بحث تامین اعتبارات کمپ در استان تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری اعتباراتی برای کمپ ها تخصیص داده با تسهیل پرداخت جهت ارایه خدمات و نیز تجهیز این کمپ ها تلاش شود.

وی تصریح کرد:آسیب های اجتماعی تهدیدی بسیار مهم برای جامعه است که باید در این خصوص برنامه های دقیقی تهیه و برای تامین اعتبار لازم اقدام شود.

نواداد همچنین در ادامه افزود: با توجه به 24 ساعته شدن گمرک شهرستان بیله سوار نصب و راه اندازی دستگاه ایکس ری دراین گمرک اهمیت بسیار مهمی دارد و اداره کل گمرک استان دراین راستا اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز