معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی:

سازمان خصوصی سازی سکاندار هپکو شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۱۰۰۵۷
سازمان خصوصی سازی سکاندار هپکو  شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: سکان مدیریت واحد تولیدی، صنعتی هپکو اراک به سازمان خصوصی سازی واگذار شد.

 به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخی  در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته نشست ویژه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولیدکشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار مرکزی، معاون سازمان بازرسی کل کشور، نماینده وزارت کشور، مسئولان سازمان خصوصی سازی، نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران کل استان مرکزی با موضوع ساماندهی شرکت هپکو در تهران برگزار شد که در این نشست استعفای سهامدار جدید و وکالت سهامدار پیشین به سازمان خصوصی سازی به طوری رسمی اعلام شد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون با استعفای سهامدار جدید شرکت هپکو، این واحد صنعتی باید به سهامدار پیشین واگذار می شد که با مخالفت مسئولان استانی و عدم تمایل سهامدار قبلی، با ارائه وکالت به سازمان خصوصی سازی واگذار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: سازمان خصوصی سازی باید ضمن مدیریت شرکت و پرداخت سه ماه از معوقات کارگران، نسبت به انتخاب سرمایه گذار با اهلیت صنعتی و مرتبط با هپکو اراک اقدام کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز