استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

عزم جدی برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۸:۵۲
کد خبر: ۷۱۰۰۶۴
عزم جدی برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مهلت جذب تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان خرداد، مدیران دستگاه های اجرایی استان برای جذب به موقع این تسهیلات برای توسعه اشتغال پایدار عزم جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: با هدف عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار، دولت تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود 6 درصد به فعالان جویای کار ارائه می دهد.

وی افزود: سهم کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات اشتغال روستایی ۲ هزار و 140 میلیارد ریال است که با جذب به موقع آن امکان افزایش این تسهیلات تا سقف 4 هزار میلیارد ریال توسط دولت وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های نظارتی برای اجرای قانون و عدالت نیاز به کسب اجازه از استاندار ندارند و با هیچ مدیر و دستگاه اجرایی نباید تعارف داشته باشند.

احمدی با اشاره به تکمیل حلقه مفقوده خوشه‌ دست بافته ها در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: با توجه به پیشینه مردم این استان در بحث دست بافته ها،این خوشه باید به طور جدی پیگیری شود و زمینه توسعه آن فراهم شود.

وی گفت: راه اندازی کارخانه های راکد سبب کاهش آسیب های اجتماعی در این استان شده و اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران باید به سمت مناقصه های عمومی بروند و هم اینک ترک تشریفات در این استان اجرایی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز