استاندار مرکزی عنوان کرد:

مدیران هزینه ای به درد جامعه نمی خورند

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۱۰۷۴۰
مدیران هزینه ای به درد جامعه نمی خورند
استاندار مرکزی گفت: دوران مدیران هزینه ای در کشور و این استان پایان یافته و مسئولان باید به دنبال مدیریت صحیح منابع مالی با بیشترین بهره وری باشند.

سید علی آقازاده  در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک افزود: مدیران هزینه ای به درد جامعه نمی خورند و وجود این اقشار برای کشور تنها هزینه بر است.

وی بیان کرد: اگر این روند پیش برود، هزینه های جاری تمام بودجه کشور را می بلعد و حتی تا چند سال آینده اگر بحث افزایش هزینه های جاری تکرار شود، هیچ سهمی برای اعتبارات عمرانی باقی نخواهد ماند و این مهم قابل قبول نیست.

استاندار مرکزی ادامه داد: مسئولان موظف هستند که در مدیریت هزینه های جاری ابتکار به خرج دهند و با بهترین شیوه مشکلات را حل و فصل کنند.

آقازاده عنوان کرد: با وجود کمبود در اعتبارات هزینه ای سال جاری، مدیران دستگاه های اجرایی نباید هزینه های جاری دستگاه خود را معوق کنند.

وی اظهار کرد: استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این راستا نظارت ویژه ای می کنند و دستگاه های اجرایی ارزیابی خواهند شد.

استاندار مرکزی افزود: دستگاه های اجرایی از سهم اعتبارات هزینه ای سال جاری ممنوعیت به کارگیری هر نوع نیرو را در دستگاه های اجرایی خود دارند.

آقازاده بیان کرد: بحث اشتغال با تمام تلاش و جدیت شبانه روزی و پیگیری از مجاری خاص به ویژه از طریق بخش خصوصی و سرمایه گذاری های مختلف دنبال می شود.

وی گفت: جذب اعتبارات ملی از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران دستگاه های اجرایی باید همه تلاش خود را تا 31 تیرماه امسال برای جذب این اعتبارات به کار گیرند.

استاندار مرکزی بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی این استان در جذب اعتبارات ملی خوب عمل کرده اند اما پاره ای نیز عقب هستند و باید تا فرصت باقی است تلاش مضاعفی در جذب این اعتبارات به کار گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز