با حضور در دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفت

دیدار استاندار اردبیل با رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۷:۱۹:۰۰
کد خبر: ۷۱۰۹۸۵
دیدار استاندار اردبیل با رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری
استاندار اردبیل هفته جاری با حضور در دفتر مقام معظم رهبری با دکتر آقا محمدی، رییس گروه اقتصادی این دفتر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در این دیدار وجود چندین طرح و پروژه عمرانی نیمه تمام در استان را که به علت کمبود منابع مالی با گذشت سال ها همچنان تکمیل نشده اند از مهم ترین مشکلات موجود در استان برشمرد و افزود: برای رفع محرومیت و رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار به رشد زیرساخت ها و تکمیل طرح های عمرانی نیازمندیم و انتظار داریم نهادهای عمومی غیر دولتی، به ویژه نهادهای اقتصادی زیر نظر مقام معظم رهبری حجم سرمایه گذاری ها و فعالیت های خود در استان اردبیل را افزایش دهند.

استاندار اردبیل تکمیل طرح های آبرسانی و احداث شبکه های انتقال آب سدهای در دست اجرا و تکمیل شده استان؛ توسعه شبکه بزرگراهی؛ افزایش بسترهای گردشگری و گسترش کشاورزی با ارزش افزوده بالا را از اولویت های جذب سرمایه نهادهای تحت نظر مقام معظم رهبری برشمرد و از رئیس گروه اقتصادی دفتر معظم له خواست تا در سریع ترین زمان ممکن شاهد افزایش قابل توجه حجم سرمایه گذاری ها و عنایت شان به استان اردبیل باشیم.

دکتر آقا محمدی هم ضمن اعلام نظر مساعد مجموعه اقتصادی تحت نظر مقام معظم رهبری برای گسترش همکاری ها و مشارکت در امور توسعه ای استان اردبیل از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر رعایت عدالت در توزیع منابع بین استان ها و توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد.

در پایان این دیدار مقرر شد واحدهای سرمایه گذاری مرتبط با دفتر اقتصادی نسبت به بررسی و افزایش همکاری ها با استان اردبیل اقدام و حجم سرمایه گذاری ها در این استان را افزایش دهند.

در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی هم استاندار را همراهی می کرد در مورد مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در استان اردبیل بحث و تبادل نظر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز